Zo simpel is dan geluk #1

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Het warme zonlicht op mijn huid.
  • Het lezen van een mooi boek.
  • Een klein kindje dat naar je lacht.
  • Heel wat complimentjes krijgen over je haar.
  • De eerste reacties op je nieuwe blog.
  • Een leuk uitje in het verschiet.
  • De ontknoping van Wie is de mol?

Bron afbeelding

4 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #1

Geef een reactie

