I love my attitude problem

Online shoppen, ik doe het zo af en toe. Tenminste, eigenlijk blijft het bij mij altijd bij het kijken. Kijken, kijken, niet kopen! Ik koop mijn kleding liever gewoon in een winkel, zodat ik de kwaliteit kan beoordelen en het meteen kan passen.

Vanavond was ik ook wat aan het rondkijken op een online webshop. Bij het bekijken van wat t-shirts met leuke teksten, schoot mij ineens een herinnering te binnen.

Een aantal jaren geleden ging ik samen met vriendinnen op vakantie. We gingen kamperen op de Veluwe. We waren nog vrij jong en hoewel wij van tevoren contact hadden opgenomen met de campingbaas en alles helemaal in orde was, waren we toch een beetje huiverig. Ik was de jongste van de drie, dus vooral ik hoopte dat de campingbaas dit geen probleem zou vinden.

Op de camping aangekomen, zag het er erg gezellig uit. We raakten al snel aan de praat met de campingbaas en hij was erg enthousiast. Het leek allemaal helemaal in orde te zijn, tot hij ineens tegen mij zei: ‘Ja, alleen jij hebt een probleem, jij bent hier niet welkom.’ Ik schrok me dood. Vond hij me nog te jong om zonder ‘volwassene’ te komen kamperen? Zou ik dan alleen weer mee terug naar huis moeten?

Vervolgens wees de campingbaas al lachend op mijn t-shirt met de tekst: I love my attitude problem. Het kwartje viel meteen en al lachend zijn we vervolgens ons tent op gaan zetten.

Bron afbeelding

5 gedachtes over “I love my attitude problem

  1. Haha, dat is grappig. Vooral dat je toen wel even schrok. Tof tekstje wel. 🙂 En ik herken wat je zegt over online shoppen; is heel anders dan in de winkel en het valt me veel te vaak tegen als het dan bezorgd wordt. Echt winkels in om te shoppen vind ik ook een leukere ervaring, ook al is het minder efficiënt. Liefs!

Geef een reactie

