Liebster award

De ‘Liebster award’ is al heel erg vaak vergeven in blogland. Zelf heb ik hem nog nooit ontvangen. Van de week las ik echter op Wendy haar blog dat zij iedereen die de award nog nooit gekregen had nomineerde. Daar hoor ik bij! Dus besloot ik hem op mijn blog te plaatsen.

De regels
1. Maak een lijst met 11 feitjes over jezelf.
2. Beantwoord de 11 vragen die de blogger die jou genomineerd heeft, heeft gesteld.
3. Vraag 11 nieuwe vragen voor diegenen die jij hebt genomineerd.
4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers die je nomineert.
5. Laat bij elke blogger een berichtje achter dat je ze genomineerd hebt.
6. Bedankt de persoon die jou heeft genomineerd met een link naar hun blog.

11 feitjes over mij
1. Ik hou heel erg van lezen, al van jongs af aan. Ik kon zelfs al lezen toen ik vier jaar oud was.
2. Mijn gezondheid is niet echt mijn sterkste punt, helaas.
3. Mijn grootste passie is twirlen. Hoewel ik zelf de sport niet meer kan beoefenen, vind ik het heerlijk om naar te kijken.
4. Ik vind het heel erg lastig om 11 feitjes over mezelf te verzinnen.
5. Ik vind het heel erg leuk om concerten te bezoeken. Dat is voor mij echt ontspanning en afleiding.
6. Ik hou heel erg van chocola, ijs, gebak, snoepjes. Hoe zoeter, hoe beter! Gelukkig is dat niet aan me te zien.
7. Ik kan echt heel erg blij worden van het zonnetje dat schijnt. Zodra de temperatuur dat toelaat, ga ik heerlijk in de tuin zitten als het zonnetje begint te schijnen en probeer ik elke zonnestraal mee te pakken.
8. Ik ben al een hele tijd op zoek naar werk. Op één of andere manier word ik nooit uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
9. Het liefst wil ik later medisch maatschappelijk werker worden.
10. Dansprogramma’s, zoals ‘So you think you can dance’ en ‘Everybody dance now’ maken mij ook erg blij.
11. Toen ik nog een lief klein meisje was, speelde ik altijd buiten en voetbalde voornamelijk heel veel. Nu houd ik het bij het kijken naar voetbal.

11 vragen van Wendy
1. Wat wilde jij vroeger heel graag worden?
Ik wilde vroeger altijd astronaut worden. Dit heb ik tot halverwege de middelbare school volgehouden. Heel stiekem zou het me nog steeds wel erg gaaf lijken om André Kuipers op te volgen.
2. Hoe hadden je ouders je genoemd als je van het andere geslacht was?
Dat is een goede vraag!
3. Stel je had de macht om één ding in Nederland te veranderen: wat zou dat dan zijn?
Ik zou er voor willen zorgen dat iedereen een dak boven zijn hoofd heeft en dat de voedselbank niet meer nodig zou zijn. Hoe? Dat weet ik niet.
4. Als je iets aan jezelf zou kunnen veranderen (karakter of uiterlijk): wat zou dat dan zijn?
Ik zou mijn haar heel graag willen veranderen. Ik wil graag haar dat gewoon meteen goed zit als je ’s ochtends uit bed komt.
5. Welke schooltijd vond/vind jij het leukste en waarom? Basisschool, Middelbare school of Hoge school.
De basisschool sowieso niet. De middelbare school was een hele leuke tijd en de tijd op de hogeschool en universiteit waar ik op heb gezeten was ook erg leuk.
6. Wat is jouw lievelingsplant of -bloem?
De gerbera. Dat vind ik zulke mooie bloemen!
7. Welke muziek zullen we echt nooit bij jou horen?
Heavy metal, hardcore, dat soort muziek. Maar ook klassieke muziek zal je hier niet snel horen.
8. Stel er staat een ramp te gebeuren en je moet je huis verlaten. Je weet niet of je je huis ooit nog weer in deze staat zal terug zien. Welke 5 dingen neem je mee?
Ik heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ik neem sowieso de huisdieren mee. Daarnaast neem ik mijn tas mee, waar standaard mijn portemonnee en autosleutels in zitten. Ik neem mijn laptop mee (daar staan mijn schoolopdrachten en foto’s op) en mijn telefoon. En wat dierbare kaarten en foto’s.
9. Wat is het raarste/vreemdste wat je ooit heb gegeten?
Ik vond kikkerbilletjes wel heel raar om te eten. Niet erg lekker ook.
10. Als je een dier zou kunnen zijn, welke was dat dan en waarom?
Ooit ‘schold’ iemand mij uit voor schildpad. Ik zie zelf de vergelijking niet helemaal, maar bij dit soort vragen moet ik altijd meteen aan een schildpad denken.
11. Wat ga je doen nadat je hier mee klaar ben?
Niet erg veel. Ik voel me niet heel erg lekker, dus ik ga lekker met een kleedje op de bank zitten.

11 vragen voor jullie
1. Van wie zou je graag een concert willen bezoeken?
2. Wat is jouw favoriete boek?
3. Welke blogs lees jij met plezier?
4. Waar ben je het meest bang voor?
5. Wat wil jij bereiken in je leven?
6. Waar ben jij trots op?
7. Welke goede eigenschappen heb je?
8. Wat doe je in het dagelijks leven?
9. Wat is je favoriete serie?
10. Welke sport vind je leuk?
11. Wie is jouw grote voorbeeld?

Nominaties
Ik denk dat het merendeel van de bloggers deze award al heeft ontvangen. Daarom wil ik, net als Wendy, iedereen nomineren die de award nog niet ontvangen heeft en minder dan 200 volgers heeft. Ben jij dat? Neem de award dan snel in ontvangst! Veel plezier met het invullen van de vragen!

9 gedachtes over “Liebster award

  1. Pingback: Nick en Simon en tuinkabouters | Zo simpel is dan geluk

  2. Pingback: Haartjes van de roltrap? | Zo simpel is dan geluk

Geef een reactie

