And that’s who I am

Deze tag heb ik al een aantal keer voorbij zien komen en ik vind hem erg leuk. Daarom heb ik besloten hem ook op mijn blog te plaatsen. Op de tumblr pagina andthatswhoiam.tumblr.com zijn verschillende foto’s te vinden, met teksten erbij, die jou zouden kunnen beschrijven. Een originele manier om iemand wat beter te leren kennen. (Alhoewel ik de tag al zoveel voorbij heb zien komen, dat de originaliteit inmiddels een stuk gedaald is 😉 ) Dus wil je mij wat beter leren kennen? Lees dan vooral even verder!

Ik heb overigens een kleine selectie gemaakt van de vele foto’s die op de tumblr pagina te vinden zijn.

Bron: de afbeeldingen zijn afkomstig van andthatswhoiam.tumblr.com

10 gedachtes over “And that’s who I am

  1. Leuk om te lezen!
    Komt er trouwens nog een vervolg, of heb je deze plaatjes kunnen kiezen? Ik heb ook eens zitten snuffelen en heb zoveel plaatjes opgeslagen dat ik dat aantal echt niet terug zou kunnen brengen tot 12…!

Geef een reactie

