Mama appelsap songfestival

Natuurlijk kan ik niet achterblijven en wil ook ik graag een post plaatsen over het Songfestival. Ik kan natuurlijk vertellen dat het nummer van Anouk niet echt mijn smaak was. Ik kan vertellen dat ik het wel super vind dat ze in de top 10 is geëindigd. Dat ik de deelnemer van Azerbeidzjan helemaal niet vervelend vond om te zien. Dat ik het nummer van Montenegro eigenlijk best wel leuk vind (denk de rare pakken en de slechte zang even weg, luister puur naar de melodie en denk je in dat je heerlijk aan het dansen bent in de club)…

Maar ik denk niet dat ik jullie daar heel erg blij mee maak. Ik denk jullie echter wel blij te maken met onderstaande video. ‘Mama appelsap’* is duidelijk ook op het songfestival terug te vinden. Dit jaar en voorgaande jaren. Kijk, lach en geniet!

Dit filmpje is gemaakt met behulp van de luisteraars, dat zie je hier.

* Weet je niet wat Mama appelsap is?! Het is een schande. Dan moet je nu toch echt even snel Google raadplegen!

12 gedachtes over “Mama appelsap songfestival

Geef een reactie

