Zo simpel is dan geluk #5

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • De ontzettend leuke, lieve en enthousiaste reacties die ik heb gekregen op mijn gewonnen prijs. Bovendien kreeg ik zelfs een felicitatie van Nick. (Ja, die van Simon.)
  • Het ontdekken van nieuwe blogjes, lezen van interessante artikelen en krijgen van leuke en interessante reacties op mijn artikelen.
  • Spontane acties met vriendinnen. We besloten om naar een optreden van ons favo bandje te gaan, dat nou niet echt om de hoek was. Het was de reis meer dan waard.
  • Kijken bij het afzwemmen van mijn nichtje (net zes). En mijn neefje (drie) maar naar d’r roepen dat ze langskwam zwemmen. Ze heeft haar zwemdiploma gehaald, wat leidde tot heel veel gejuich en geklap door ons (familie en vrienden). We zijn nu eenmaal een beetje gek. M’n nichtje vond dat gekke gedoe maar niks.
  • M’n andere nichtje dat het ontzettend goed deed tijdens haar twirloptredens.
  • Trots zijn op mijn neefje, omdat hij het heel erg goed doet op school en met andere dingen.
  • De laatste les van mijn computercursus. Ik kreeg alleen maar positieve reacties van mijn cursisten en ik kreeg als dank zelfs een cadeautje. Fijn als iets wat jij doet zo gewaardeerd wordt.
  • Mijn collega-vrijwilligers, die altijd veel interesse tonen.
  • Het Psychologie Magazine. Ik heb hem voor het eerst gekocht (na er veel over gelezen te hebben) en vind het een heel erg interessant tijdschrift.
  • Mijn nieuwe agenda. Hij is lekker vrolijk met allemaal kleurtjes en bloemetjes.
  • Een ijsje halen.

Bron afbeelding

18 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #5

  1. Oh ik heb ook bericht gekregen dat de nieuwe agenda’s er zijn,…..niks leuker dan een nieuwe schrijfagenda in het tijdperk van de smartphone, call it oldfashion, maar je wordt daar toch instant vrolijk van,……..en zeker met veel kleurtjes,…….

  2. Weet je, het is een kunst om juist van de kleine dingen te genieten ………… en ik word altijd blij van mensen die dat kunnen, want dat is zoveel waardevoller dan al die grote dingen.

  3. Heb je tegenwoordig nog agenda’s dan..?
    Kan dat niet op een mobieltje, iPad of computer
    lees:laptop.

    Ik moet bekennen dat een papieren agenda volgens
    mi wel makkelijker inkijkt en onthoudt.
    Of moet ik het gewoon proberen?

Geef een reactie

