Enjoy the silence

Stilte. Ik kan er van genieten,. Hoewel ik toch liever geluid om me heen heb. Hier op mijn blog is het ook nogal stil. Waar velen vakantie hebben, ben ik juist hier en daar aan het werk. Invallen voor mensen die op vakantie zijn. Heel erg fijn, financieel gezien, maar het kost me wel erg veel energie. Waardoor ik constant moe ben. Niet een beetje moe, maar heel erg moe.

En dan is daar nog mijn hand, waar ik in januari aan geopereerd ben. In principe is hij weer mobiel (ik hoef nog maar één keer naar de fysiotherapeut), maar ik merk nu dat ik verga van de pijn als ik hem veel gebruik. Misschien dat dit nog minder wordt met trainen, maar de kans is groot dat ook deze pijn chronisch blijft. Op zich niet zo’n punt (ik doe nu net alsof dit me niks doet, maar ondertussen…), alleen kan ik na zo’n dagje werken niks meer met mijn hand doen.

De moeheid en pijn in mijn hand zorgen er daarom voor dat ik al dagen mijn laptop niet tevoorschijn heb gehaald. Blogs lezen doe ik af en toe nog op mijn telefoon, blogs typen heb ik de energie niet voor. Ook de inspiratie blijft op dit moment weg en als ik al inspiratie heb, ben ik die twee tellen later weer kwijt. (Verder ben ik de afgelopen tijd helemaal geen stomme dingen vergeten hoor… *kuch*)

De komende tijd blijf ik het druk hebben, voor mijn doen. En tussen die drukte door probeer ik zoveel mogelijk van het lekkere weer te genieten. Voor je het weet verschuilt de zon zich immers weer achter de wolken. De komende tijd zal het daarom wat stilletjes zijn hier en zal ik wat minder reageren op jullie blogs. En om dit blogje positief te eindigen: Enjoy the silence!

Bron afbeelding

19 gedachtes over “Enjoy the silence

  1. Wat waardeloos van je hand zeg!! Natuurlijk doet het je iets, maar je helpt je zelf inderdaad ook niet door in de “zielig modus” te kruipen, ook dat vreet energie en gelukkig wil jij zuinig zijn met energie 🙂
    Laat je blog gewoon maar even joh, soms zijn er dingen veel belangrijker.
    Wees zuinig met je energie, probeer bij te tanken door te genieten en verder zien we je vanzelf terug.

  2. Knap dat je het toch positief kunt zien. Ik blijf je gewoon volgen en ik hoop dat je pijn niet chronisch wordt. Hoop dat je toch af en toe wat rust kunt pakken, want het lijkt me vreselijk om steeds zo’n pijn te hebben! Sterkte meis! En een fijne zomer 🙂

  3. Echt ervaring heb ik er niet mee, maar volgens mij duurt het herstel van een operatie echt veel langer dan een half jaar en ebt de laatste pijn pas lang na het herstel van de wonden weg. Bij mij is ooit een moedervlek weggesneden, een doodsimpele en oppervlakkige ingreep, maar zelfs dat litteken is meer dan een jaar gevoelig geweest. Nog niet getreurd en geniet van het werken en het mooie weer!

  4. heel vervelend dat je dit hebt met je hand.
    Ik wens je veel beterschap toe, pieker maar niet teveel over jouw afwezigheid hier. Jouw gezondheid gaat boven alles!

Geef een reactie

