Vakantieplezier

AtomiumHet is een beetje stilletjes hier. Hoe dat komt? Of ik ben aan het werk (via het uitzendbureau) of ik ben aan het genieten van het lekkere weer, familie en vrienden. Zo ben ik ook een aantal dagen weggeweest, naar familie in België, die ik nog nooit ontmoet had. Zij wonen in Wallonië en het mooie landschap in combinatie met het prachtige weer, maakten dat ik een ware minivakantie heb gehad. Bovendien ben ik ontzettend verwend. Ik zal jullie niet vervelen met een ellenlang reisverslag, maar wil wel graag de grote en kleine geluksmomentjes delen.

  • De mooie tuin, het mooie landschap. Geitjes, koeien, geweldig. En wat een rust!
  • Een duif die een nest aan het maken was in een boom in de tuin. Op gegeven moment kwam hij wel met hele grote takken aanvliegen. Onze conclusie? Dat wordt vast een villa!
  • Familie voor het eerst ontmoeten en je meteen thuis voelen.
  • Een dagje naar Brussel inclusief een bezoekje aan het Atomium, een bezoekje aan Manneke Pis, heerlijk eten en een grote Brusselse wafel met ijs en slagroom.
  • Een privézwembad. Het bejaardenhuis daar heeft een zwembad, waar familie ook gebruik van mag maken. Dat zwembad kan je vervolgens voor een bepaalde tijd reserveren.
  • Een middagje naar Luik en daar een trap van meer dan driehonderd treden beklimmen. (Vraag me niet hóe ik het heb gedaan, maar ik héb het gedaan)
  • Spelletjes doen met de hele familie.
  • Ontbijten en lunchen in de tuin.
  • Lekker eten, lekker eten en nog meer lekker eten.
  • IJs!
  • Een middagje naar een klein stadje en daar toevallig andere familieleden (waaronder mijn oma, die met mij mee was maar ergens anders sliep) tegenkomen.
  • Elkaars foto’s van eerdere momenten bekijken op de computer.
  • Uitgezwaaid worden als de trein vertrekt.

Kortom, ik heb een aantal geweldige dagen gehad! Met heel veel dank aan mijn familie, die constant rekening met mij hielden en ervoor hebben gezorgd dat ik niks tekort ben gekomen.

21 gedachtes over “Vakantieplezier

Geef een reactie

