Happy New Year!

Ik liet het al even doorschemeren, we kregen vervelend nieuws te horen. Dat nieuws werd de één na laatste dag van het jaar nog even vervelender. Het nieuwe jaar begint daarom voor ons met veel stress en financiële onzekerheid. Niet een klein beetje, maar in de trant van ‘Moeten we het huis verkopen?’ en ‘Hoe gaan we rondkomen.’ We kunnen nu even niet meer dan afwachten en dus heb ik het van me afgezet. Piekeren heeft geen zin, dus ik heb gewoon lekker gefeest met Oud en Nieuw.

Samen met vriendinnen en een vriend van hen bracht ik oudejaarsavond door. We waren nog niet onder weg of we hadden al de grootste lol. Eerst gingen we gezellig wat eten in een restaurant. Mijn vriendin en ik namen beide hetzelfde gerecht. Zij lustte echter de garnaaltjes die er bij zaten niet en ik hou niet zo van spinazie. Dus ruilden we die gewoon om! Heel erg netjes om te doen in een restaurant natuurlijk, not, maar we hebben ontzettend gelachen.

Vervolgens zijn we naar een feestje geweest waar verschillende bandjes optraden (waaronder mijn favoriete bijna beroemde bandje). De dresscode was Burlesque, alleen was ik duidelijk de enige die zich hieraan had gehouden. Nevermind. Het was een hele gezellige avond. Ik heb ontzettend gelachen, het warm gekregen van een gesprek met een leuke jongen, bijna een huwelijksaanzoek gedaan naar aanleiding van een gevonden ring, hele foute opmerkingen gemaakt. Jullie snappen het wel, het ging helemaal nergens over, maar gezellig was het.

Mijn nieuwe jaar is dus hoe dan ook ontzettend goed begonnen! Goede voornemens? Daar doe ik niet aan. Oké, eentje dan,  ik wil dit jaar weer ontzettend gaan genieten van alle mooie dingen die ik mee mag maken. Hoe ik weet dat ik mooie dingen ga mee maken? Ik ga er gewoon zelf voor zorgen. Ik kan wel gaan zitten wachten tot 2014 mij iets goeds komt brengen, maar beter kan ik er zelf voor gaan zorgen dat het een mooi jaar wordt. Dat ik geniet van de dingen die op mijn pad komen, of die nu groot en klein zijn. Dat ik de dingen accepteer zoals ze zijn en er met die wetenschap het beste van maak.

Ik wens jullie een heel mooi jaar toe. Ik hoop dat jullie het jaar in goede gezondheid mogen doorbrengen, of, in een betere gezondheid dan het afgelopen jaar. Ik hoop dat jullie veel mooie dingen mogen meemaken dit jaar met lieve mensen om je heen. Ik hoop dat jullie zo min mogelijk zorgen hebben en zo veel mogelijk geluksmomenten. Maak er een mooi jaar van!

Bron afbeelding

18 gedachtes over “Happy New Year!

  1. Ik wens jou en de jouwen ook een mooi 2014 toe en ik hoop dat de financiële ellende die eind 2013 heeft gebracht in 2014 snel ‘verholpen’ is.

    Wat de mooie momenten betreft: Je hebt helemaal gelik wanneer je zegt dat je die zelf moet maken.

  2. Ik wens jou ook vooral een goede gezondheid en ik hoop net Als Rianne dat de financiele problemen wegblijven, want dat zorgt voor een hoop ellende en stress!

  3. Jij ook een heel mooi, goed en gezond jaar en hopelijk komt het ook goed met de problemen. Het zijn moeilijke tijden voor veel mensen, je hoort soms niets anders om je heen. Erg dat het zo gaat.

Geef een reactie

