Zo simpel is dan geluk #9

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Gezellig een kaartspelletje doen met mijn neefjes en nichtje.
  • Een leerzame praktijkdag van mijn studie. Ik heb veel geleerd en het was erg gezellig om mijn medestudenten weer even te hebben gezien.
  • Op het moment dat andere vriendinnen je niet begrijpen (en je je daar gekwetst door voelt) een vriendin hebben die je wél begrijpt en snapt hoe je je voelt.
  • Bij een voetbalwedstrijd van mijn neefje kijken. Dat was een feestje, want zijn team werd die dag kampioen.
  • Stukken lezen die je aanzetten tot nadenken.
  • Bezorgde collega’s. Vorige week was ik even op bezoek bij mijn vrijwilligerswerk en werd daar onwel, ik viel bijna flauw. Dit is iets wat mij wel vaker gebeurd, dus zelf schrok ik er niet van. Mijn collega’s echter wel, ze waren erg bezorgd. Dat was helemaal niet nodig, maar wel erg lief.
  • Een mooi boek lezen.
  • Bezig zijn met een opdracht en er zo lekker inzitten dat je hem voor je het weet af hebt.
  • De Dino show. Ik lach me iedere keer weer dood!
  • Beginnen aan een nieuwe uitdaging. Ik heb op mijn vrijwilligerswerk al een aantal keer een beginners computercursus gegeven. Deze week ga ik beginnen met een gevorderden cursus. Omdat dit de eerste keer is en het op een geheel andere manier gaat (d.m.v. een boek i.p.v. een cd rom) is het wel weer even een uitdaging. Maar wel een leuke uitdaging.
  • Nieuwe blogs ontdekken.
  • Heel erg blij zijn dat er hier geen sneeuw ligt.
  • Een leuk uitje in het vooruitzicht hebben.

Ps. Heb je een leuke vraag voor mij? Lees dan even deze blog en laat een vraag achter!

Bron afbeelding

23 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #9

  1. Ik vind dat bijna flauwvallen toch niet iets normaals, ik zou daar ook van schrikken.
    Voor de rest is het me onbekend, Dino show ken ik niet, en dat van dat begrijpen lijkt me een damesding.
    Maar gelukkig is geluk voor elk individu anders.

  2. het zijn echt kleine dingen waar we niet bij stilstaan, .. tot je ze oplijst. Geeft een goed gevoel.
    En je hebt best wat vragen nog te beantwoorden van je vorige blog 🙂 🙂

Geef een reactie

