Soms…

Soms heb je van die dagen dat de dingen allemaal even niet zo lopen als je graag wilt. Je denkt te weten hoe je een verslag moet maken, maar wanneer je je wat verder in de stof verdiept raak je in de war en loop je vast. Je hebt veel last van hoofdpijn, waardoor je niet veel achter de laptop kan zitten en dus minder blogs kan lezen en erop reageren dan normaal weinig aan je studie kan doen. Je vrijwilligerswerk daardoor ook niet helemaal gaat zoals je wil. Dingen bovendien niet goed geregeld zijn waardoor je een klein beetje geïrriteerd raakt. Je eerste gevorderden computerles niet helemaal loopt zoals je wilt. Je veel moeite hebt gedaan (Hoe gaat het me lukken om na afloop nog thuis te komen? Hoe ga ik mezelf opladen na een paar uur vrijwilligerswerk?) om naar een optreden van Nick en Simon te kunnen. Je daar al ruim van tevoren klaar zit omdat je van een vorige keer weet dat je anders heel lang in de rij moet staan en dat gaat niet. Je vervolgens anderhalf uur van tevoren op twitter leest dat het optreden niet doorgaat omdat Nick keelontsteking heeft. Heel begrijpelijk dat ze dan niet komen optreden, maar wel even een baalmoment. (Desalniettemin hebben mijn vriendinnen en ik er gewoon een gezellige avond van gemaakt!) Dat je je de volgende dag, zoals altijd na een uitje, heel erg slecht voelt. Dat je ’s avonds vroeg naar bed gaat omdat je de nek- en hoofdpijn en misselijkheid niet meer trekt en vervolgens om half één weer wakker wordt omdat de hond ligt te piepen, hij moet eruit. Dat er nog niemand thuis is en je dus hondsberoerd (haha!) de hond uit moet gaan halen. Ja, soms lijkt het wel alsof alles tegenzit. En wat doe je dan? Even chagrijnig zijn, het van je afschrijven (tadaa nieuwe blogpost) en er van uitgaan dat het morgen weer beter gaat. Vandaag schijnt het zonnetje al, dus dat is een goed begin!

Bron afbeelding

23 gedachtes over “Soms…

  1. Ja, soms lijkt het wel of het lot alle narigheid verzamelt en in een ruk op jou bord stort 😦 Heel herkenbaar.
    Maar je bent een sterk mens, en hebt ondertussen met vallen en opstaan je ervaring opgedaan : morgen kan het over zijn 🙂
    Hoop voor jou dat het vandaag al over is.

  2. Ik ken die dagen… Net als net bij Sas ga ik schrijven dat ik hoop dat je weer wat opgeknapt bent en dat je ondertussen weet hoe je dat verslag moet schrijven.

  3. Zo herkenbaar, heb je een leuke avond, dag (en) erna meer pijn en vermoeidheid. Zo ook afgelopen weekend bij mij, maar dan denk ik echt ik heb lol gehad en dat pakken ze me niet meer af. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt, Liefs

  4. Pingback: De happy challenge | Nu even niet | Zo simpel is dan geluk

Geef een reactie

