Vraag en antwoord

Alweer even geleden schreef ik een blogje over mijn statistieken die door het plafond gingen. Nu vond ik dat zelf een beetje overdreven, maar blijkbaar krijg je deze melding als je ineens wat meer bezoeker hebt dan normaal. Ik heb overigens net even omhoog gekeken, maar het plafond zit er nog gewoon in, zonder gaten of iets dergelijks, dus het stelde allemaal veel minder voor dan men mij deed vermoeden. In dat blogje heb ik jullie ook de mogelijkheid gegeven om mijn vragen te stellen en dus ben ik jullie nog een aantal antwoorden verschuldigd.

De antwoorden

Waar je woont misschien? (door Chrissebie)
Ik heb er heel erg lang over nagedacht of ik deze vraag wel of niet wilde beantwoorden, in verband met het anoniem bloggen. Toch lijkt het me niet heel veel kwaad te kunnen om te vertellen waar ik woon, dat is in Velsen, een gemeente in Noord-Holland.

Hoeveel blogjes volg je? (door Karin)
Heel eerlijk gezegd weet ik dat niet eens precies. Via bloglovin volg ik ongeveer 40 blogs, via wordpress ook rond de 40, maar daar zitten heel wat overlappingen tussen. En dan zijn er ook nog wat blogs die ik wel volg, maar nog niet aan één van de readers heb toegevoegd. Ik denk dus dat ik in totaal 60 blogjes volg.

Ik ben heel benieuwd hoeveel tijd jij in je blog steekt, plan je artikelen en waar haal je je inspiratie vandaan? (door Miranda)
De meeste tijd rondom het bloggen steek ik eigenlijk in het volgen van andere blogs en het reageren bij anderen. Ik weet niet hoeveel tijd ik er precies aan besteed omdat dat heel erg afhankelijk is van hoe ik me voel, maar ik denk dat een gemiddelde van een uur per dag redelijk in de buurt komt. Zelf plan ik mijn artikelen nooit in. Ik krijg inspiratie, door dingen die ik lees, of dingen die ik meemaak, en schrijf dan eigenlijk meteen een post. Dat is meestal zo gedaan, dus veel tijd neemt het schrijven van de blogjes zelf niet in beslag.

Durf je het aan op je blog iets te schrijven wat je nog nooit met iemand gedeeld hebt? (door Brubeck)
Ik kan op dit moment even niets bedenken wat ik nog nooit met iemand gedeeld heb. Maar als ik het even hypothetisch bekijk, denk ik dat ik dat op mijn blog sneller zou durven delen dan in real life. Puur omdat mijn blog anoniem is.

Als je zou moeten emigreren, naar welk land zou je dat dan doen? (door Alynia)
Ik weet zo snel even geen specifiek land, maar ik zou in ieder geval naar een ontwikkeld land willen. En het moet er warm zijn!

Wat is je lievelingsboek? (door Krullevaar)
Dit vind ik echt een lastige vraag. Ik heb zoveel mooie boeken gelezen. Het boek dat mij het eerst te binnen schiet is ‘De stam van de holebeer’ van Jean M. Auel.

Wat is je favo parfum? (door Fairytailesofmylife)
Ik heb niet zo heel veel parfum, maar de geur die ik het liefste draag is Tommy Girl.

Volg je zelf ook blogs? Zo ja, wat is je lievelings? (door Dina)
Ja zeker. Er zijn heel wat blogs waar ik echt van kan genieten, erg lastig dus om mijn lievelings te kiezen. Daarom kies ik een blog die ik al lees vanaf het moment dat ik met bloggen begon en waar ik keer op keer weer van genieten door de leuke schrijfstijl. Dat is de blog van Laura denkt.

Wat is jouw ultieme reisdroom? (door Céline)
Ik zou heel erg graag een keer richting India of Thailand willen om een rondreis te maken. Maar ook andere bestemmingen zoals Mexico of Bali spreken mij heel erg aan. Eigenlijk zou ik nog best heel veel van de wereld willen zien.

Heb je een vriend (of vriendin)? (door Billy)
Nee! Helaas heb ik geen vriend. Ik ben niet wanhopig op zoek, maar ik zou het toch wel erg leuk vinden als ik hem binnenkort eens tegenkom.

Heel erg bedankt voor al jullie leuke vragen!

Bron afbeelding

17 gedachtes over “Vraag en antwoord

  1. He, dat laatste antwoord verbaast me. Al lezende dacht ik, die heeft het prima voor elkaar en weet wat ze wil. En dan toch niet geheel vrijwillig vrijgezel. Ik ben ook vrijgezel, maar dat wil ik ook.

  2. Ik heb lang zitten te wachten op de antwoorden… Grapje ! Ik vind het tof dat je die vragen beantwoordt hebt. Weer wat bijgeleerd over je en ik hou dit idee achter de hand om een van de volgende weken-maanden ook eens te doen.

Geef een reactie

