Keep on searching

Gisteren was ik eens even aan het kijken naar de zoektermen waarmee mensen op mijn blog terechtkomen. Hier zitten de meest uiteenlopende termen tussen. Het meest wordt gezocht naar quotes over loslaten of vriendschappen die van één kant komen. Hoewel de zoektermen de bizarste zoekterm van mijn voorgaande blog (dat was iets met seks en een zanger, waarop ik me dan weer afvraag waarom je in godsnaam gaat zoeken naar het hebben van seks met je favoriete zanger) niet overtreffen, heb ik toch wel weer een aantal keer hard moeten lachen.

Koffie is zo simpel
Ja, zeg dat wel.

Hardlopen op de trampoline
Bereid je goed voor, want na twee stappen lig je er naast.

Zaadverhaal tweede kamer rambam
Tjah…

Wat komen moet dat komt
Dat is toch fijn om te weten. Dan wacht ik rustig af.

Huis van Damaru
Ik vermoed dat dat in Suriname staat. En zijn tuin? Die zit in zijn hart, maar alleen voor jou.

Straf in de hoek
Ik heb helemaal niks gedaan… 😦

Teksten tegenslag geluk respeckt
Ik zou toch nog even op je Nederlands oefenen.

Veel succes met je sollicitatie
Dank je wel nog!

Futbol
Ja ja, ze komen vanuit de hele wereld.

Mogen mensen met syndroom van down scooter rijden
Als ze in staat zijn hun scooterrijbewijs te halen mag dat volgens mij wel ja.

Genezen met handen
Kan jij dat? Kom dan maar even langs!

Bloedbank moeilijk te prikken
Ja, dat is niet zo gek. Je moet de bloedbank niet prikken, maar de arm van de persoon.

Ontwikkelingsachterstand blog
En bedankt!

Harry mulisch als je iets wil doen gewoon doen
Dus meneer Mulisch, als u dit leest (vanuit de hemel)…

Succes met uw nieuwe job
Volgens mij heb je de verkeerde voor je.

Reageert jan dulles op facebook berichten?
Ik zou zeggen, probeer het uit! (Daar zal Jan vast heel erg blij mee zijn, grinnik.)

Zomer oeps
Oeps, helemaal niet oeps. Zomer is geweldig, fantastisch, heerlijk!

Simpel je pink breken
Kom maar hier met die pink van je, dan breek ik hem wel even.

Chronisch lui
Shit, je hebt me door!

Simpele dansjes single ladys
Gewoon je hand in de lucht houden en hem continu heen en weer draaien. Easy!

Bron afbeelding

12 gedachtes over “Keep on searching

  1. Over mijn eigen chronische luiheid schrijf ik niet zo graag, maar het lezen erover in een blogje van iemand anders vind ik wel leuk 🙂

Geef een reactie

