Overdrijven in de zon

StrandHet zonnetje schijnt weer volop buiten en ik kan niet anders dan ontzettend blij worden van die grote gele bol. De wereld ziet er een stukje mooier uit, gehuld in zonnestralen. De bloemetjes in verschillende kleuren zorgen voor nog meer vrolijkheid. Zodra de eerste zonnestralen zich laten zien ben ik in de tuin te vinden. Lekker genieten van de warmte op mijn gezicht terwijl ik aan het studeren ben, of gewoon lekker lui in mijn bikini liggen in de hoop een tintje bruiner te worden.

Ik probeer zoveel mogelijk zonnestralen mee te pakken. Niet alleen zit ik graag in de tuin, maar gezellig een terrasje pakken met vriendinnen vind ik ook erg fijn. Daarnaast vind ik het met dit weer heerlijk om een stukje te gaan fietsen. Of lekker met de hond naar het meer of naar het strand.

Niet alleen word ik blij van mijn eigen activiteiten, maar ook van de foto’s die andere plaatsen van hun fijne momentje in de zon. Heerlijk om al die foto’s te zien. Het fijnste aan dit heerlijke weer? De ijswinkels zijn weer open! Het liefst zou ik elke dag wel zo’n lekker ijsje gaan halen.

Hoewel ik vind dat ijs het hele jaar door kan (verder houd ik helemaal niet van ijs ofzo), zie ik om mij heen toch ook dingen die op z’n zachtst gezegd nogal overdreven vind. Zo zie ik op straat heel wat mensen die bij het eerste zonnestraaltje meteen in een t-shirt met korte broek rond lopen. En dat terwijl het windje nog erg fris is. Ik snap er niks van.

Net als de mensen die ik van de week in bikini op het strand zag liggen. Ik zat zelf lekker op een terrasje, uit de wind. Dan kon je prima in een hemdje zitten. Op het strand zelf stond echter een hoop frisse wind. In je zwembroek of bikini liggen was in mijn ogen dan ook not done. Brrr! Ja, het is heerlijk weer, maar je kan het ook overdrijven!

13 gedachtes over “Overdrijven in de zon

  1. Ik vind een lekker weertje ook fantastisch, maar ik kan absoluut geen wind verdragen tenzij het echt bloedheet is; Mij ga je niet snel in badpak zien, ik heb het bruinen opgegeven!

  2. Ik geniet ook erg van het weer. De laatste dagen schijnt de zon dan niet de hele dag maar de temperatuur is heerlijk. Net als jij zit ik ook iedere dag in de tuin, of op de fiets. Echt heerlijk!

  3. Ja, inderdaad, over zulke dingen verbaas ik me ook altijd zo ongelooflijk. Ik geniet ook van het weer, maar niet zo als die mensen, op mijn eigen manier, die toch verdacht veel op de jouwe lijkt hahaha

Geef een reactie

