Zo simpel is dan geluk #11

IJs

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • De opnames van Sterren Springen! Erg leuk om een keer mee te maken!
  • Lekker een terrasje pakken met vriendinnen.
  • De dochter van een vriendin die naar je toegerend komt en je een dikke knuffel geeft.
  • Iemand die aan je vraagt of het niet moeilijk voor je is om bij de training van je oude team te kijken. Heel begripvol, zo fijn. Gelukkig vind ik het inmiddels niet moeilijk meer.
  • Het vrijwilligersfeest. Lekker eten, een leuke band en heel veel gezelligheid.
  • Vriendinnen die hun best doen je te begrijpen en het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Waar zou ik zijn zonder mijn lieve vriendinnen?
  • Schattige meisjes van een jaar of zes die de halve weg bezet houden op hun fietsjes, maar wel netjes hun hand uitsteken als ze afslaan.
  • Een collega die spontaan een cadeautje voor je meeneemt.
  • Femke (twirlster) staat in de finale van Everybody Dance Now. Top!
  • Iemand die haar gewonnen boek uitgelezen heeft en naar jou wil opsturen. Zo lief Rianne!!
  • In het zonnetje genieten van een ijsje.
  • Na een hele lange tijd eindelijk weer een Hb gehalte hebben dat hoog genoeg is om bloed te mogen geven. En meteen een halve kilo kwijt.
  • Bij een voorstelling van mijn nichtje (5 jaar) op school kijken. Wat deed ze het goed!
  • Gezellig met de familie eten, ter ere van oma haar verjaardag.
  • Cursisten die eerst een hekel hadden aan de computer, maar aan het eind van de cursus met plezier achter de computer kruipen.
  • In juni lekker een paar daagjes op vakantie. Ik kan niet wachten!
  • Jan Dulles speelt donderdag Jezus in ‘The Passion’. Zo gaaf! Ik ben nu al trots.
  • Dit is mijn 100e blogje! 🙂
25 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #11

  1. Gefeliciteerd met je 100e blog! Dat er nog velen mogen volgen! En ja, ben ook erg benieuwd naar de opvoering van The Passion van dit jaar, vooral omdat het in Groningen is, waar ik vlakbij woon…

  2. Altijd leuk zulke blogjes!
    Gefeliciteerd met je 100ste blogje en wat leuk dat je op mini-vakantie gaat! Je hebt in ieder geval genoeg om naar uit te kijken 🙂

    PS. Ik denk dat je bij het geven van bloed een halve liter bedoelde, in plaats van een halve kilo 😉

  3. Als eerste gefeliciteerd met je 100ste blog 🙂 En ja, ook ik word vrolijk van dit soort blogjes.
    Donderdag zit ik voor de tv voor the Passion, Niet voor Jan Dulles, maar wel voor de prachtige vertolking van dit verhaal vol hoop en liefde.

Geef een reactie

