Zo simpel is dan geluk #12

smile

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Irritaties binnen een vriendschap op een goede manier uit kunnen praten. Fijn om zulke goede vriendinnen te hebben.
  • Grouphug met mijn kleine neefje en nichtje. Schatjes!
  • Een keuze hebben kunnen maken betreffende mijn toekomst (later meer). Dit geeft heel veel rust.
  • Oppassen op het dochtertje van mijn vriendin. Ze is net één, dus dat werd lekker gek doen.
  • Bloggen! Hoewel ik op dit moment niet altijd tijd heb om te reageren, lees ik wel nog steeds heel veel blogs. Heerlijk om te doen. En daarnaast vind ik het ook nog steeds fijn om zelf te schrijven. En dan krijg ik ook nog eens allemaal leuke en lieve reacties. Top!
  • Familie die altijd behulpzaam is.
  • Allemaal leuke uitjes op de planning hebben en al bijna op vakantie!
  • Het leuke contact met mijn collega vrijwilligers. Ik vind het dan ook erg jammer dat ik inmiddels gestopt ben, maar dat is helaas niet anders. Gelukkig woont iedereen in de buurt en kan ik zo even langsgaan.
  • Een nieuwe baan! Ik vind het heel erg spannend, want ik weet niet goed hoe mij lichaam hier op gaat reageren, maar ik ben wel erg blij. Het is een administratieve functie. Dat is niet wat ik uiteindelijk wil, maar voor tijdelijk lijkt het mij een leuke uitdaging.
  • Het zonnetje. Daar word ik altijd zo blij van!
  • Foute programma’s op tv, die zo fout zijn dat ik toch de hele avond zit te lachen.
  • Oppassen op een baby van een paar maanden oud, zo lief!
  • Nieuwe mensen leren kennen. Altijd leuk!
    Buiten spelen met neefjes en nichtjes. Zo vermoeiend, maar zo ontzettend leuk!
  • Een complimentje krijgen over je kleding.
  • Mensen die blij voor je zijn. Dat vind ik zo lief!
  • Kaarten voor de nieuwe theatertour van Nick en Simon en de 3Js kunnen scoren. Nu alleen nog ruim een jaar wachten.

Bron afbeelding

16 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #12

  1. Hey, klinkt alsof je leven weer een beetje de goede richting uit gaat, wat fijn! Fijn van je baan, en van je keuze! Ik ben benieuwd. En ik ben blij dat jij blij bent.

Geef een reactie

