Zon, zee, strand, cocktail en ijs!

strandDe zon en ik gaan heel goed samen. De wereld ziet er een stukje mooier uit als de zon schijnt. De vogeltjes lijken net even harder te fluiten. Iedereen is meteen een stuk vrolijker en heeft een lach op zijn gezicht. De warmte doet me ontzettend goed en ik krijg er ook nog eens een lekker bruin kleurtje van.

Het strand en ik gaan heel goed samen. OkΓ©, eerlijk is eerlijk, soms is dat zand wel een klein beetje irritant. Toch kan ik echt heel erg genieten op het strand. Het zand tussen je voeten, het geluid van de zee. Een frisse duik op een warme zomerdag.

Een cocktail en ik gaan heel goed samen. Ik houd van zoete drankjes en kan dan ook echt genieten van een cocktail. Bovendien word ik blij van de vrolijke parapluutjes die er vaak in zitten. En als ik er genoeg neem? Dan voel ik even geen pijn. Niet helemaal de juiste manier, maar het werkt wel.

Lekker eten en ik gaan heel goed samen. Vooral met de desserts kan ik het erg goed vinden! Je kan me ’s nachts wakker maken voor ijs! (Maar doe het toch maar liever niet.) Ik werp dan ook altijd eerst een blik op de dessertkaart en bedenk al wat ik graag wil om daarna pas na te gaan denken over het hoofdgerecht. Het voorgerecht sla ik overigens meestal over. Ik kan nooit zoveel op.

Vliegen en ik gaan heel goed samen. (Nee, niet die irritante beestjes!) Waar sommige mensen een angst hebben om te vliegen vind ik het heerlijk! Helemaal bijzonder is het als je tijdens het opstijgen in de cockpit mag zitten. Het is met een IPB (Indien Plaats Beschikbaar) ticket alleen wel even spannend of je met het vliegtuig mee mag.

Dat is over een paar dagen wel de bedoeling. Over een paar dagen ga ik al deze dingen namelijk samenbrengen en lekker op vakantie naar de Spaanse zon! (Net of dat een andere zon is dan hier in Nederland.) Samen met een vriendin lekker genieten en vooral helemaal niks hoeven. Op een dagje Barcelona na, want dat wil ik wel heel graag. Ik ben er behoorlijk aan toe en ik ben dan ontzettend blij dat ik het geluk heb op vakantie te kunnen. Op en top genieten!

Bron afbeelding

29 gedachtes over “Zon, zee, strand, cocktail en ijs!

  1. O, meis, wat heerlijk voor je!! Wat is dat je gegund zeg ……………. ik ga voor je duimen dat er plaats is voor jou op de vliegtuig. Ga lekker bijkomen van alles wat je de laatste tijd voor je kiezen hebt gehad. πŸ™‚

  2. Goed vooruitzicht dus! Geniet er lekker van! Barcelona is zeker een hele mooie stad en ook al ben je er maar 1 dagje, dan krijg je nog wel een goed beeld van de stad!

  3. Pingback: Zo simpel is dan geluk | #Holiday | Zo simpel is dan geluk

Geef een reactie

