Summertime is here you know?!

Wekenlang hebben we heerlijk weer gehad. Elk vrij moment probeerde ik dan ook te genieten van het zonnetje. Een dagje naar het strand, chillen bij familie op de camping, terrasjes pakken met vriendinnen of gewoon lekker in de tuin liggen en bijkomen van het werken. Genieten met een hoofdletter G. De zomer, ik word er blij van! Inmiddels is het weer al een paar dagen wat minder. Reden om te klagen? Nee! Haal gewoon zelf de zon in huis met deze zomerse nummers!







16 gedachtes over “Summertime is here you know?!

  1. De warmte heeft zo’n grote invloed op mijn gezondheidstoestand dat het voor mij best wat langer zonnig mocht zijn. Anderzijds, ik heb fantastische dingen mogen meemaken en mijn zoon komt binnenkort van Canada, dus verlang ik wel een beetje naar de herst, onbewust!

  2. Ik merk het ook aan mijn lichaam en aan mijn slaappatroon dat het zonnetje nu even geen zin heeft …….. maar klagen? Ach, dat brengt hem echt niet sneller terug, dus …….. inderdaad, maar op een andere manier gaan genieten 🙂

  3. Pingback: Zo simpel is dan geluk

Geef een reactie

