5 reasons why I smile

smile-tagNa laatst nog een zonnige award te hebben ontvangen, ben ik nu getagd voor de “5 reasons why I smile”-tag. Super bedankt Anna Naomi!! Je maakt het me alleen niet makkelijk. Het zonnetje waar ik het net nog over had is voor mij iets waar ik altijd heel blij van word. Daarnaast zijn er nog heel wat andere dingen die zorgen voor een lach op mijn gezicht. Ik mag er echter maar vijf kiezen. Welke vijf dat zijn?

Spelregels

Dat vertel ik straks, nu eerst even de spelregels van de tag:
– Tag 5 andere bloggers om deze tag te doen.
– Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel.
– Noem 5 redenen waarom jij lacht of blij bent.
– Kopieer deze regels en zet ze in jouw artikel.
– Kopieer de TAG afbeelding en plaats die in jouw artikel.

Ik tag…

Ik zit nu heel hard te bedenken wie al wel en wie nog niet deze tag hebben gehad. Alleen laat mijn geheugen mij een beetje in de steek geloof ik (moe!). Sorry dus als je hem al gedaan hebt. Ik nomineer bij deze een aantal blogs die ik altijd met heel erg veel plezier lees. Voel je overigens absoluut niet verplicht om de tag te doen als je daar geen zin in hebt of geen energie voor hebt!

TriltaalGesproken stilteHet leven is… geen krentebol ~ RenéSmurf ~ U bent gewaarschuwd

5 reasons why I smile

1. Lieve familie en vrienden. Familie en vrienden zijn voor mij het belangrijkst in het leven. Ik heb een hele fijne familie waarmee ik altijd ontzettend kan lachen, maar die ook altijd voor mij klaar staan. Ook heb ik een aantal hele lieve vriendinnen voor wie hetzelfde geldt. Ik geniet er echt van om met hen samen te zijn. Laatst kreeg ik een hele lieve kaart van een vriendin en ook dat bracht een grote glimlach op mijn gezicht. Ik zou echt niet zonder mijn familie en vrienden kunnen.

2. Leuke uitjes in het vooruitzicht. Niet alleen het uitje zelf is leuk, maar ook de voorpret is heel erg fijn. Ik heb wat leuke dates met vriendinnen op de planning staan waar ik heel erg naar uitkijk. Daarnaast heb ik ook nog wat ‘grote’ dingen in het vooruitzicht. Zo ga ik voor het eerst naar Thialf binnenkort en maak ik over een tijdje mijn eerste wedstrijd van het Nederland Elftal mee. Ik kijk er naar uit!

3. Werken! Hoewel het echt heel erg zwaar is word ik er wel heel erg blij van. Zo kom ik regelmatig binnen ’s ochtends om een lekker kopje thee om mijn bureau te vinden. Ook lach ik heel wat af met collega’s. Aangezien het echt een mannencultuurtje is bij ons op het werk krijg ik ook echt elke dag wel een compliment. Is het niet om mijn kleding dan is het wel omdat ik altijd zo vrolijk ben. Goed voor je zelfvertrouwen hoor!

4. Muziek. Of het nu een geweldig nummer van Beyoncé is of een mooi nummer van de 3Js. Muziek zorgt er altijd voor dat ik mij beter voel. Op dit moment kan ik echt genieten van het nummer ‘Sexy als ik dans’ van Nielson. Maar ook van andere zomerse hits (zoals deze) word ik erg blij. Music never fails to make me smile!

5. Bloggen! Hoewel ik er niet altijd tijd en energie voor heb vind ik het wel heel erg fijn om te bloggen. Zeker de interactie met andere bloggers maakt mij blij, hoewel ik hier nog wel wat meer tijd in zou willen steken. Het blijft ook bijzonder om reacties te krijgen op wat ik schrijf, soms echt ontzettend lieve reacties. Daar ben ik jullie zo dankbaar voor!

18 gedachtes over “5 reasons why I smile

  1. ik kan best begrijpen dat je graag gaat werken, ondanks dat het heel moeilijk voor je is.
    Vrienden en familie zijn natuurlijk belangrijk, en muziek….kan ik ook niet zonder!

  2. Mooi lijstje heb jij. Ik zal hier even antwoorden. Ik ga niet verder doorgeven oké?

    Five reasons why I smile:
    – de kinderen
    – de rare fratsen van de poezen
    – een goed boek, een goede serie, fijn cabaret (dat zijn er eigenlijk drie)
    – een strakblauwe lucht
    – een goed afgeronde klus

  3. Kijk dat is nog eens goed, als je vrolijk word van je werk! Dan weet je in elk geval dat je daar goed zit ^^ en al die mannen om je heen die complimentjes geven.. daar zou ik ook héél vrolijk van worden haha!

  4. Pingback: Workin’ 9 to 5 | Zo simpel is dan geluk

Geef een reactie

