Zo simpel is dan geluk #15

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Allemaal leuke uitjes die ik van mijn bucketlist af kan (gaan) strepen.
  • Een parachutesprong voor twee personen winnen, inclusief fotoreportage. Echt één van de mooiste prijzen die ik ooit gewonnen heb. Ik kijk er echt ontzettend naar uit om de sprong te gaan maken.
  • Nog steeds uitgenodigd worden voor vrijwilligers avondjes. Echt zo leuk dat ik er nog steeds ‘bij hoor’, terwijl ik toch alweer een half jaar gestopt ben.
  • Een super lief berichtje van een oud-collega-vrijwilliger op mijn voicemail. Heel erg bijzonder.
  • Het bedrijfsfeest van mijn werk. Het was erg gezellig en ik heb lekker gedanst (en ook nog gedart, muwhaha). Daarnaast ook wel dingen gehoord die ik liever niet wilde weten, hihi! Volgens één van mijn collega’s ligt het hele bedrijf aan mijn voeten als ik wil. Tjah. Volgende keer doe ik maar een wat degelijker jurkje aan. (Hij maakte vast een grapje toch?!)
  • Een lief klein meisje dat een tekening voor mij maakt.
  • Dagje naar Thialf! En met dank aan mijn vriendinnen die nog met een verlaat verjaardagscadeau kwamen mag ik binnenkort weer. NK Allround, here we come!
  • High tea met vriendinnen. Eindelijk weer even goed bij kunnen kletsen. Over de app werk het bij ons soms niet optimaal, dus het is fijn om op zo’n moment toch weer even de bevestiging te krijgen dat ik echt alles met hen kan bespreken en dat ze er altijd voor me zijn.
  • Morgen de wens van een hele goede vriendin in vervulling laten gaan.
  • Yoga! Sinds kort mee begonnen en ik merk nu al dat het heel goed werkt voor mijn lichaam.
  • Niet alleen veel lol, maar ook goede gesprekken kunnen hebben met collega’s.
  • Mijn moeder die echt altijd voor me klaar staat!
  • ’s Ochtends vroeg over de sluizen rijden en de zon zien opkomen, wat een hele mooie lucht oplevert.
  • Dit filmpje van Koen Verweij.
  • Een dagje Maastricht met familie, alwaar we af hadden gesproken met onze familie uit België. Super leuk om hen weer te zien. Ook de lange treinreis was legendarisch. Ruim drie uur lang tranen gelachen, zowel heen als terug. Het niveau was heel erg hoog. Om even een voorbeeld te noemen: Ik ga op reis en ik neem mee… ‘condooms!’ aldus mijn 79-jarige oma.
  • Kijken bij de wedstrijden van mijn oude twirlteam en de goede resultaten die ze behaalden.
  • Lieve mensen om mij heen.
  • Live in de ArenA zijn bij de wedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Letland. Het was geweldig, wat een feest, wat een sfeer!! Hup Holland Hup! Tralalala.
  • Iemand die je heeft gemist.
  • De nieuwe single van Nick en Simon!
  • De leuke, lieve, mooie reacties op mijn blog. Elke keer weer toveren ze een glimlach op mijn gezicht. Dank jullie wel daarvoor!
  • Pepernoten! (I know, het zijn kruidnoten, maar dat klinkt gewoon niet leuk.)
12 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #15

  1. Wat een bofkont zeg, dat je die parachutesprong gewonnen hebt 🙂 Kan me voorstellen hoe blij je daar mee bent ………
    En wat een prachtige dingen maak jij mee, ondanks je ziek zijn, sta jij volop in het leven zo te lezen ………. blijf voor al genieten en met zo’n lijst kun je moeilijke momenten goed doorkomen, kan ik me voorstellen.

Geef een reactie

