Gelukkig Nieuwjaar!

vuurwerkDe tijd vliegt voorbij, de jaren vliegen om. Voor je het weet is er alweer een jaar voorbij en staat er een nieuw jaar voor de deur. Een jaar waarin je nieuwe kansen kan grijpen en nieuwe mooie herinneringen mag gaan maken. Dagen, weken, maanden liggen voor je. Lege pagina’s die beschreven zullen gaan worden.

Voor mij begint het jaar met een nieuwe uitdaging, eind januari zal ik aan een nieuwe opleiding beginnen. Hoe dichterbij het komt, hoe spannender ik het vind. Daarnaast staan er al wat leuke uitjes op de planning. Het WK afstanden schaatsen, verschillende theateravonden van onder andere Jandino, Nick en Simon en de 3Js en natuurlijk de parachutesprong die ik gewonnen heb. Bovendien willen een hele goede vriendin en ik graag samen op vakantie en hoop ik dat wij deze vakantie ook daadwerkelijk kunnen realiseren. Ik heb al twee bedrijfsuitjes op de planning staan en ook zal ik weer regelmatig in de sporthal te vinden zijn om mijn oude twirl team aan te moedigen.

Nu al heb ik genoeg om naar uit te kijken en weet ik eigenlijk al dat ook 2015 een heel mooi jaar gaat worden. Een jaar vol mooie momenten met vrienden en familie. En jaar waarin ik zal genieten van alle grote, maar zeker ook de kleine momenten. Gezondheid is geen voorwaarde om gelukkig te zijn, ook als je gezondheid niet meewerkt kan je heel erg gelukkig zijn. Zo ervaar ik dat althans.

Ik wens iedereen die hier meeleest een heel gelukkig 2015. Ik hoop dat je het jaar mag doorbrengen in goede gezondheid en dat, als dit niet zo is, je dit kan accepteren en toch geniet van de mooie dingen om je heen. Ik wens jullie een jaar met zo min mogelijk zorgen en heel veel momenten van geluk, warmte en liefde. Maak er een mooi jaar van!

21 gedachtes over “Gelukkig Nieuwjaar!

  1. Jij ook het allerbeste voor het nieuwe jaar. Veel succes en geluk met je nieuwe opleiding.
    Ik wilde je trouwens ook nog even laten weten dat ik je ga nomineren voor de Blog Top Drie Tag. Hij komt zondag online op mijn blog.

  2. jam de eerste nieuwe uitdagingen heb ik al te pakken : leven met een te gebruiken arm :-). ook jij denkt in oplossingen en niet in problemen, op die manier gaan we er een geweldig jaar van maken.

Geef een reactie

