Wie ben jij? | Spam je blog!

VolgersLaatst was ik even mijn blogpagina aan het bekijken en viel mijn oog op het aantal volgers. Tweehonderd. Ik weet niet waar de volgers vandaan komen en ik weet ook niet precies hoe dit getal berekend wordt, maar het klinkt wel heel erg mooi. Wie had ooit verwacht dat er zoveel mensen geΓ―nteresseerd zouden zijn in mijn verhalen en hersenspinsels? Ik niet in ieder geval!

Heel erg bijzonder vind ik het. Een deel van mijn lezers ‘ken’ ik wel omdat zij regelmatig een reactie achterlaten. Van het andere deel heb ik echter geen idee wie het zijn. Geeft helemaal niks, want ik vind het alleen maar leuk dat jullie meelezen, maar ik ben toch ook wel nieuwsgierig.

Ik zou het dus heel erg leuk vinden als jullie een reactie achterlaten! Of je nou wel of niet al eens een reactie hebt achtergelaten, dat maakt niet uit. Vertel wat over jezelf, over je hond, of over wat je ook maar wilt. Uiteraard mag je daarbij ook je eigen blog spammen. Ik vind het altijd erg leuk om nieuwe blogs en nieuwe mensen te leren kennen! En op deze manier kunnen jullie zelf misschien ook weer leuke nieuwe blogs ontdekken. πŸ™‚

68 gedachtes over “Wie ben jij? | Spam je blog!

  1. Hoi! Ik ben Kim, ik ben 19 jaar en vind je blog heel leuk om te lezen. Ik ben dus een van die volgers. πŸ™‚ Over mijn hond kan ik een heleboel vertellen: hij is zes jaar oud, komt uit Dieren – dat vind ik nog steeds veel grappiger dan het eigenlijk is. Hij heet Pojke, dat is Zweeds voor jongen. Hoe? Poj-ke. Zoals Boy-ke maar dan met een P. πŸ™‚ Het is een golden retriever en het is een schat. Al slaan soms zijn hormonen op hol en dan wil ik heb wel achter het behang plakken!

    Ik weet niet of je echt zat te wachten op zo’n verhaal over mijn hond, maar hΓ©, nu heb je het toch gekregen. πŸ˜‰

    Mijn blog is http://www.dansenindestorm.nl πŸ™‚

  2. 200 volgers? Nou, dat doe je dan niet verkeerd:-)
    Ik blog al weer een flink aantal jaartjes, eigenlijk over van alles en nog wat, en volgens mij komen wij ook al weer aardig wat jaartjes bij elkaar lezen.

  3. Hallo, ik heet Ruige Harry (nou ja, zou noem ik mij in mijn blog). Ik blog sinds twee weken ongeveer. Mijn interesse ligt in het man-zijn. Wat? Ik bedoel: hoe ben je een echte man? Het beeld wat je in de media voorgeschoteld krijgt is: een echte man drinkt beer, heeft veel sex (met meerdere vrouwen) en rijdt in een dure auto.

    Ben ik het niet mee eens. Ik lees wel eens boeken uit 1800 / 1900. Daar wordt een ander beeld van een man gegeven. Een man is verantwoordelijk, werkt hard, zorgt voor zijn gezin en is zijn vrouw trouw.

    Over deze dingen en meer wil ik schrijven op mijn blog. Het is tijd dat een man weer een man wordt!

    Hier de reclame :-): http://ruigeharry.nl/

  4. Hallo, van harte dank voor dΓ©ze uitnodiging! Jouw blog is één van de eerste die ik begon te volgen sinds ik begin dit jaar met vivapo’s blog “365 dagen verwondering” startte: https://vivapo.wordpress.com waarop ik dagelijks een bericht post over wat mij verwondert.
    Wat ik bijzonder vind aan jouw blog is o.m. de bucketlist (op die manier maakte ik kennis met jouw blog) en de blogroll. Via deze laatste heb ik al bezoekjes gebracht aan andere blogs.
    In het kader van een campagne in Vlaanderen ben ik begin april de blog”#30 dagen stilte zoeken”, maar deze blog is niet vrij toegankelijk.
    Sinds vorige week startte ik met een derde blog: https://natuurbeleven.wordpress.com
    Zo, dat kan tellen als SPAM nietwaar?
    Een hartelijke groet, Viviane (B-8310 Brugge)

  5. Leuk! Ik ga gelijk ook al die andere blogs even aanklikken!
    Maarreh, ik ben Sandra, aangenaam. Ik heb mij pas 2 weken geleden aan het grote avontuur wat “bloggen” heet gewaagd, en voorlopig bevalt het.
    Ik blog momenteel vooral over afvallen en hardlopen, want daar ben ik momenteel mee bezig. Tussendoor komen er nog wat andere dingen aangewaaid, en die gooi ik er ook op. Ik zie wel hoe het verder loopt.
    Oja, en de obligate spam: https://mythoughtsarelikebutterflies.wordpress.com/

  6. Leuk! Ik heb geen hond (helaas haha) maar wel een eigen blog. Op http://itsallaboutdance.nl/ blog ik over mijn passie voor dansen en gezond leven, in combinatie met fibromyalgie. Een combinatie die verre van ‘handig’ is maar zeker niet onmogelijk. Eigenlijk hoop ik met mijn verhaal gewoon zo veel mogelijk anderen te inspireren. Blogs zoals die van jou vind ik dan ook super, fijn zo’n vrolijkheid πŸ˜€

  7. Ik probeer wel vaak een reactie achter te laten, maar nog een keer voorstellen kan geen kwaad lijkt me πŸ˜‰
    Ik ben Jantine, 30 jaar, en ik blog op http://www.eccentriclady.nl over van alles en nogwat. Elke woensdag komt er een post online met dingen die mij blij maakten, elke vrijdag een boekrecensie, en ik probeer ook regelmatig mindstyle-, persoonlijke en andere posts te plaatsen.

    Verder ben ik maf, getrouwd met een leuke man die soms net zo maf is, en gek op lezen, scouting en (*bloos*) handwerken.

  8. Inmiddels alweer 204 zie ik πŸ˜‰ Mij ken je ook al, maar ik blog dus op http://www.mindjoy.nl over mindfulness, wijsheden en positiviteit. Ik: 31 jaar, werk in gehandicaptenzorg, behulpzaam en zorgzaam. Hond: 11 weken, Basset ArtΓ©sien Normand, speels en nog bijtgraag πŸ˜‰

  9. Hallo, ik volg je ook al een tijdje, dat weet je, maar ik zit niet in dat aantal.
    Ik volg je via Feedly.
    Daar voer ik dus zelf in welke blogs ik wil volgen en zie in die lijst vanzelf wie er een nieuw logje heeft gemaakt.
    In je statistieken kun je zien wie je via WordPress volgen en wie je via E-mail volgen.
    Dan kan het zijn dat je Facebook hebt en je je berichten automatisch laat publiceren. Dat heb je dan zelf ingesteld.
    Je Facebookvrienden zitten in dat geval dus ook allemaal in dat aantal, want ze hebben allemaal de kans om je post op WP te lezen.
    Ik heb er ook eens een logje aan gewijd. Je kunt in je statistieken zien uit welke landen je volgers komen.. en ik was net zo nieuwsgierig als jij nu…
    https://irispapilio.wordpress.com/2015/02/26/wie-o-wie/

  10. Wat een leuk idee, lief van je! Ook handig voor mij om nu nieuwe blogs te onthouden: me like!
    Ik ben zelf afgelopen week pas begonnen met mijn blog Zonnewolk, maar ik vind het helemaal leuk! Jouw blog ken ik dan ook nog niet zo lang. Ik ben 22 jaar, ga over 4,5 maand trouwen (!) en blog op mijn blogje vooral persoonlijk en dingen die mij interesseren.

  11. Ik ben Nynke en ik ben 16 jaar oud. Ik blog over alles wat mij interesseert. Er staat bijna elke dag een nieuw artikel online en dat kan gaan over beauty, lifestyle, reviews en traveling πŸ™‚

  12. Goed zeg, 200 volgers! Dat haal ik bij lange na niet, haha!
    Ik ken je blog nog niet zo lang. Maar ik laat me graag inspireren door jouw geluksmomenten, want wat positiviteit kan ik zelf heel hard gebruiken.
    Ik heb ook een persoonlijke blog. Het gaat over van alles eigenlijk. Of over niets. Gewoon, dingen die me bezighouden. Dit is niet echt heel goede reclame voor mezelf hΓ¨? Haha! Nou ja, jammer dan. πŸ˜‰

    Mijn blog is: helmaschrijft.wordpress.com

  13. Haii! Ik ben toevallig vandaag binnen komen vallen ;)! Ik ben Eliza, net 23 jaar en blog nog niet heel lang, en heb er net een pauze op zitten, in verband met examens. Nu is de laatste periode aangebroken en hoef ik niet heel druk meer bezig te zijn met school, waardoor ik heb besloten om mijn pauze vervroegd in te trekken!

  14. Hoi! Wat leuk, en ook dik verdiend, die 200 volgers!
    Wij volgen elkaar nog niet zo heel erg lang. Ik zou je willen vertellen over mijn hond, alleen het lastige is dat ik eigenlijk een kat heb. Wel een bijzonder schattig poezenbeest met een showgirls-naam, Lola. Dat dan weer wel.
    Ik schrijf op mariskav87.wordpress.com met name over eigen gΓͺnante situaties (daar lijk ik overigens vaker dan gemiddeld in terecht te komen), want dat is wat mijn lezers leuk vinden. Take time everyday to do something silly, dat is een van mijn motto’s. Dus als je wil lachen, je bent bij mij van harte welkom!
    Liefs, Mariska

  15. Hallo iedereen! Ik ben een meisje van 15 jaar en heb een blog genaamd Lifestylespot. Ik ben zeer creatief en hou van experimenteren met make up ! Mijn blog biedt verschillende categorieen aan zoals : Make up , blogs en vlogs, dingen die ik heb meegemaakt , sport , fashion en nog zoveel meer! Ik ben nog niet zo lang bezig maar ben al helemaal in de ban van mijn blog . Ik probeer 3 keer iets te posten per week en begin misschien zelfs een Youtube account. Als ik meer volgers heb zal er ook een giveaway plaatsvinden van allemaal goodies . Mijn blog is in het engels en nederlands sinds woensdag . Ik hoop dat jullie me gaan volgen en veel plezier gaan beleven aan mijn blog! Kiss Gitte https://lifestylespotx.wordpress.com/

Geef een reactie

