My Precious Tag

MyprecioustagOp dit moment gaan er weer heel wat tags rond in blogland. Erg leuk vind ik altijd. Eén van deze tags is de My Precious Tag, About the sweet little things in life. Een tag die helemaal bij mijn blog past en ik was dan ook erg blij dat Melanie van MeMyself&RRMS tagde. Dank je wel! Het is de bedoeling dat je vijf kleine dingen opnoemt die een grote betekenis hebben of hadden. Vervolgens moet je vijf andere bloggers taggen. Hoewel ik echt boeken vol kan schrijven met geluksmomenten, vind ik het nog best lastig om er vijf uit te kiezen.

1. Familie en vrienden. Zij staan met stip op één. Je kan nog zoveel leuke dingen doen, zonder lieve mensen om je heen is er helemaal niks aan. Ik heb dan ook het geluk dat ik een hele fijne familie heb, waarmee ik ook regelmatig leuke uitjes onderneem. Hetzelfde geld voor mijn vrienden. Hoewel ik niet veel vrienden meer heb, zijn mijn vrienden me wel heel dierbaar en heb ik het altijd erg gezellig met ze.

2. Muziek. Ik kan echt niet zonder muziek. Ik vind het heerlijk om naar muziek te luisteren en het zorgt er altijd voor dat ik mijn emoties erin kwijt kan. Daarnaast houd ik echt heel erg van dansen en vind ik het leuk om naar concerten te gaan. Muziek speelt dan ook een heel belangrijke rol in mijn leven.

3. Boeken. Ik ben echt blij dat mensen op het idee zijn gekomen om boeken te schrijven. De ultieme manier om te ontspannen als je het mij vraagt. Even helemaal wegduiken in een verhaal en het gevoel hebben dat je in een andere wereld bent. Heerlijk!

4. Zon. Misschien niet zo ‘little’, als je het letterlijk neemt, maar wel iets waar ik heel erg blij van word.

5. Een lief berichtje. Of dat nu van een vriendin, van mijn kleine nichtje, een tweet op twitter of een reactie op mijn blog is, dat maakt niet uit. Alle lieve berichtjes die ik krijg zorgen voor een lach op mijn gezicht.

Volgens mij is deze tag nog niet veel langsgekomen onder mijn volgers, dus ga ik weer eens vijf andere blogs taggen (oef, kiezen is niet echt mijn sterke punt) en dat zijn: wiebie74, Bij voorbaat dank, Gelukkig mezelf zijn, Vivian’s Vocabulaire en Mindjoy. Voel je overigens absoluut niet verplicht iets met de tag te doen als je daar geen zin in hebt! Heb ik je niet getagd maar zou je hem wel graag invullen? Voel je dan vrij om hem over te nemen! (Deze laatste ‘spelregel’ heb ik stiekem zelf bedacht en toegevoegd, shhhht!)

14 gedachtes over “My Precious Tag

  1. Ja, inderdaad een tag die helemaal bij jou past 🙂 Mooie invulling ook ……… ik ben door Trees getagd, en ik vind het ook goed bij mij passen, dus binnenkort ook zo’n soort blogje bij mij 🙂

  2. Ik denk dat jouw geluksmomentjes voor iedereen wel opgaan (voor mij tenminste wel). Qua lieve berichtjes stuur ik nog steeds ouderwetse handgeschreven kaarten. Het gebeurt steeds minder en ik vind het meer bijzonder dan een sms’je of whatsappbericht.

Geef een reactie

