Listen to the music

Regelmatig vertel ik hier dat muziek een belangrijke rol speelt in mijn leven. Ik geniet echt ontzettend van muziek. Op een dag als vandaag, wanneer ik lekker geniet van het zonnetje, vind ik het heerlijk om zomerse muziek te luisteren. Daarnaast maak je mij sowieso erg blij met muziek waar je heerlijk op kan dansen. Anderzijds vind ik het ook fijn om naar mooie nummers te luisteren en de tekst goed tot mij te laten doordringen. Mijn muzieksmaak is dan ook erg breed. Heel erg breed. Vandaag deel ik een aantal nummers met jullie waar ik heel erg blij van word.

19 gedachtes over “Listen to the music

  1. Heerlijke nummers. Mijn muzieksmaak is ook heel erg breed. Ik luister nog steeds muziek uit de jaren 60, 70, 80, maar ook Omi en Kensington vind ik heerlijk. Heb nu het nummer van België opstaan. Grappig nummer. Ik zie dat ze vierde geworden zijn.

  2. Ja, wat een herrie als je alles tegelijk aanzet! Maar evengoed, ik heb ook altijd geluid om me heen, op mijn werk en thuis. Als ik wandel hoor ik de vogels, en dat vind ik ook wel muziek.

Geef een reactie

