Zo simpel is dan geluk #22

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Lekker zonnen op het balkon van mijn vriendin en daarna gezellig barbecueën samen. We gebruikten een wegwerp barbecue en dat werkte prima. Gezellig en knus zo op het balkon. Het meest geweldige moment van de avond? Dat mijn vriendin haar mes naar beneden liet vallen en hem vervolgens niet meer terug kon vinden. We hebben tranen gelachen!
  • Vriendinnen van je tante die tijdens een verjaardag tegen je zeggen dat ze het logisch vinden dat je goed met je nieuwe collega’s kan opschieten. ‘Jij bent zo’n leuke spontane meid, dat kan haast niet anders.’
  • Even wat extra’s doen voor patiënten en daar dan heel erg veel dankbaarheid voor terugkrijgen.
  • Oppassen op de dochtertjes van je vriendin. Het zijn twee heerlijke meiden. Allebei wel een klein beetje bijdehand, maar op een leuke manier. Schatjes zijn het.
  • Een heerlijk dagje naar het strand. Lekker op de fiets, want de auto kan je niet kwijt. Vervolgens heerlijk zonnen en zwemmen in de zee (koud!) en afsluitend nog even een drankje op het terras. En ohja, natuurlijk werd er ook een ijsje gehaald. De avond werd afgesloten met een barbecue in de tuin met als toetje aardbeien met slagroom. Ja, dit was echt een perfecte dag.
  • Een vakantie boeken met een vriendin. Het vooruitzicht om even lekker een paar dagen weg te gaan is echt geweldig. Evenals het bedenken van leuke uitjes. De voorpret alleen al is helemaal leuk!
  • Dat  mijn idee om wat te doen met de mooie blogs die ik lees goed werd ontvangen. Op naar Blogalicious #2!
  • Gezellig avondje met mijn zus. Eerst samen naar de grote gele M en vervolgens gezellig Magic Mike kijken. Heel erg vervelend hoor al die half naakte mannen.
  • Samen met familie naar de kinderboerderij. Heerlijk!
  • Avondje bios met een vriendin. Eigenlijk ga ik nooit naar de bioscoop omdat ik het te duur vind, maar af en toe moet je jezelf verwennen. Opnieuw genoten van hele mooie mannen trouwens. We zijn naar Magic Mike XXL geweest. We gingen natuurlijk naar deze film omdat het een geweldig goed verhaal is en ze goede choreografieën hebben en helemaal niet voor het uitzicht.
  • Onverwachts een dagje op mijn neefje en nichtje passen. De aanleiding was een heel stuk minder, maar we hebben er een leuke dag van gemaakt. Lekker buiten gespeeld en spelletjes gedaan!
16 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #22

  1. Dat is weer een heerlijk rijtje ‘simpele geluksdingetjes’. Die zegeningen zou ieder mens eens moeten tellen.
    Ik ben er ooit mee begonnen, maar heb teveel andere dingen denk ik om er steeds aan te denken, maar ik ken gelukkig ook genoeg van die momentjes!!! Blijf genieten!

  2. Aah magic Mike! Inderdaad een geweldig verhaal (ahum) gelukkigaakte de halfnaakte mannen het helemaal goed! En de zon! Ik kan zo genieten van de zon 🙂

Geef een reactie

