Zo simpel is dan geluk #23

slotjesbrug

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Een super leuk en vrolijk pakketje ontvangen van Anita ter ere van het éénjarig bestaan van haar blog Mindjoy.nl. Ik lees haar blog altijd met veel plezier en kreeg daar nu een bedankje voor. Heel erg lief en heel erg leuk om op de deurmat te vinden als je terugkomt van vakantie. Helaas ben ik daardoor wel vergeten om er een foto van te maken.
  • Een lief, schattig jongetje van hooguit een jaar of twee tijdens de vaartocht in Den Bosch. Hij was lekker aan het kletsen en helemaal verliefd op mijn (knalroze) tas. Het was echt geweldig leuk en schattig om te zien en zorgde voor een glimlach op mijn gezicht.
  • Een dagje op de camping met aansluitend een barbecue samen met familie. Ik vind de sfeer om een camping altijd zo fijn en bovendien is mijn familie super gezellig. Heerlijk om zo’n dag samen door te brengen.
  • Een bijzondere groep van hele lieve mensen ontmoeten en daarmee vakantie vieren en een weekje zeilen. Het is een lang verhaal wat ik hier niet ga vertellen, maar het was echt een hele mooie ervaring.
  • Het boek ‘Voor jou’ van Jojo Moyes. Ik had er al veel over gelezen, dus was inmiddels wel erg nieuwsgierig en mijn verwachtingen waren hoog. Het boek heeft deze verwachtingen helemaal waargemaakt, wat een prachtig mooi verhaal.
  • Een midweekje weg met een vriendin. Het is maar weer gebleken dat het absoluut niet nodig is om  naar het buitenland te gaan om het echte vakantiegevoel te hebben. We hadden prachtig weer en hebben daar heerlijk van genoten aan het zwembad. Boek erbij, tijdschrift erbij, plus wat lekkers natuurlijk en genieten maar. Daarnaast zijn we naar Breda (in Breda hebben ze ook een slotjesbrug) en Den Bosch geweest en hebben we de Loonse en Drunense duinen bezocht. Spelletjes mochten uiteraard ook niet ontbreken en ijsjes hebben we ook regelmatig gegeten. Het was een top vakantie.
  • Na een week elke dag vroeg op te hebben moeten staan (voor mijn doen dan) weer heerlijk uit kunnen slapen. Zo ontzettend fijn!
  • Helemaal los gaan op de kermis tijdens het live optreden van Def Rhymz. Hij is wel een beetje eng trouwens en absoluut niet goed of iets dergelijks, maar zijn nummers dansen zo fijn weg. Tot de grond, schudden met die kont van links naar rechts!  En dan te bedenken dat ik daar vroeger altijd op danste in de kinderdisco. Oeps!
  • Een ochtendje shoppen en met hele leuke, super goedkope, spullen thuiskomen. Lang leve de sale!
  • Om eventjes in de ‘sale’ sfeer te blijven. De in- en uittocht van Sail 2015, I loved it! Ik woon op zo’n minuut van het kanaal, dus ik heb zowel de in- als de uittocht gezien. De sfeer was echt geweldig op de kades. Ik zat er samen met familie en we hebben het ontzettend gezellig gehad en veel gelachen. De schepen waren prachtig en van een aantal schepen deed de bemanning nog iets speciaals. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende Sail.
  • De eerste schooldag na de zomervakantie. Het was meteen weer erg gezellig met mijn klasgenoten. Ik heb het echt getroffen!
17 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #23

  1. Weer een hoop geluksmomentjes! Ik wil er een dagboekje over bijhouden. Ik Denk als ik dit soort posts lees, jaa daar kan ik ook zo blij van worden! Alleen Denk ik er zelf nooit aan hoe leuk die momenten zijn!

Geef een reactie

