Even bijkletsen #3

3JsHet is stil op mijn blog. Ik zou willen dat het anders was. Ik heb genoeg inspiratie en ik ben nog niet klaar met de #InspirerendGeluk challenge, dus daar ligt het absoluut niet aan. Ik kom gewoonweg niet aan bloggen toe. Het werken en mijn opleiding vragen al mijn energie op dit moment. Ik heb nog steeds heel erg veel hoofdpijn, voel me vaak beroerd, heb veel pijn en ben ontzettend moe. De dagen dat ik vrij ben heb ik nodig om bij te komen en ik probeer ondanks alles ook af en toe wat leuks te doen, dat zijn immers de dingen die me op de been houden.

Overigens heb ik niks te klagen hoor, ik ben mij er goed van bewust dat sommige mensen jaloers zouden zijn op wat ik kan, maar ik merk dat het op dit moment wel erg pittig is. Drie migraine aanvallen in een week is niet mis, om even een voorbeeld te nemen. Ik sla me er wel doorheen en mentaal voel ik me ondanks alles goed en sterk, dus dat is heel erg fijn. Gelukkig zijn er ook genoeg lichtpuntjes. lekker lezen of heerlijk op de bank een leuk tv-programma kijken.

Inmiddels ben ik er overigens wel achter dat ik een bril nodig heb. Ik heb een cilinder, dus het zou heel goed kunnen dat een deel van mijn hoofdpijn daar weg komt. Ik hoop het! Elk beetje verlichting zou echt super fijn zijn. De 11e kan ik mijn bril ophalen. Met mijn lampionnetje ga ik dan naar de winkel, haha. De jongen die mij hielp zei dat hij een mandarijn voor me klaar zou leggen.

Gisteren ben ik sinds lange tijd weer eens naar een optreden van de 3Js geweest. Ze traden echt zo dichtbij op dat ik het niet kon laten schieten. Na afloop hebben we ze nog even gesproken en dat was echt weer ouderwets gezellig. Hoewel het echt heel pittig was en ik het binnen echt heel erg benauwd had (Waar dat nu  weer vandaan komt? Ik had er in de zomer ook last van, inclusief voeten die twee keer zo dik waren van het vocht, heel vreemd.) heb ik het wel volgehouden. Het heeft me echt heel erg goed gedaan.

De komende tijd heb ik heel veel toetsten en moet ik verslagen maken. Voorlopig zal het dus wel stil blijven hier omdat ik al mijn energie nodig heb om überhaupt iets aan mijn opleiding te kunnen doen. Ook op jullie blogs zal er dus weer weinig respons zijn. Ik probeer af en toen wel wat te lezen en soms te reageren, maar het lukt lang niet altijd, sorry! Naast de drukte de komende tijd heb ik ook nog wel enkele fijne dingen op de planning staan waar ik heel erg naar uit kijk. Het worden dus hoe dan ook nog twee hele fijne maanden voor het jaar alweer om is. Ik ben blij!

Hoe gaat het met jou?

33 gedachtes over “Even bijkletsen #3

  1. Oh mooi logje weer! Joh, maak je maar niet druk hoor, komt vanzelf weer tijd voor!
    Wat super dat je gisteren naar een optreden bent geweest van onze helden, ja was in Heemskerk hè… Blij voor je!
    Dus je babbelt gewoon met ze haha, leuk!
    Ik heb binnenkort 2 leuke dingen gepland waar ze een rol in spelen, komt later wel op mijn blog aan bod…
    Houd je taai meissie en veel succes met alles wat je aandacht vraagt!
    XXX

  2. Ach, weet je, ik had wel zo’n vermoeden dat jij druk wat met alle ballen hoog houden, door je werk, maar ook door je opleiding, want dat is toch pittig.
    Fijn dat je weer eens naar een concert van de 3J’s kon. Want ook zulk soort afleiding heb je soms nodig om het vol te houden.

  3. Aan de ene kant fijn dat je wat te doen hebt en uitdagingen hebt. Wel een beetje minder dat t nu de toppen van je kunnen vraagt. Mooi hoe je er mee omgaat en je rustmomenten pakt. Fijn om te lezen ook.

    En ik denk dat die bril wel gaat helpen. Zelf heb ik een bril met alleen cilinder, sinds kort, en in combinatie met leren gaat t een stuk beter. Ik hoop dat t jou ook gaat helpen daarin.

    Succes in elk geval. En blijf vooral jezelf in acht nemen.

    Xx

  4. dat zou best wel kunnen, die migraine van het slechte zicht dat je hebt! Ik duim voor je dat je ervan verlost bent van zodra je die bril hebt.
    Je opleiding gaat nu eenmaal voor op bloggen hé. Succes ermee!

  5. Fijn om te lezen dat je blij bent. Sorry zeggen hoeft niet hoor. Eerst voor jezelf zorgen, dan komt de rest. Het is niet klagen wat je doet. Je mag best zeggen dat het niet makkelijk is, dat wil niet zeggen dat je niet meer dankbaar bent voor de andere dingen in je leven. Het kan allebei tegelijk. Al weet ik zelf hoe ontzettend moeilijk dat soms is. ♥

  6. Mag ik een tip geven?
    Heb je rijbewijs?
    Zo ha dan telt het niet.
    Nee…
    Lees je veel en zit je achter computer?
    Zo ja…laat dan het sterkste punt van je bril
    iets naar onderen brengen.
    Ik heb nooit meer hoofdpijn.

Geef een reactie

