Zo simpel is dan geluk #27

thialf

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Een dagje Thialf. De gezelligheid met vriendinnen, de geweldige sfeer in het stadion de prachtige schaatskampioenen. Een meisje van een jaar of acht dat naast ons kwam staan met een getekend spandoek voor Ireen Wüst. Je zag haar stralen toen ze vertelde fan te zijn en zelf ook op schaatsen te zitten. De dag eindigde voor ons bovendien met een foto samen met Ireen, hoe gaaf is dat? Op dat moment moest ik nog even aan het meisje denken en kon ik alleen maar hopen dat ook zij met Ireen op de foto was geweest.
  • Een patiënt die je aan de telefoon hebt gehad en later op de dag aan de balie iets op komt halen en daarbij even laat weten dat je zo ontzettend vriendelijk was aan de telefoon.
  • Invallen voor een collega (van een andere praktijk) die onverwacht ziek werd en daar ontzettend veel waardering voor krijgen.
  • Jezelf trakteren op een heerlijk broodje hete kip. Je moet immers toch wat om een zware schooldag door te komen?!
  • De EHBO-lessen tijdens mijn opleiding. Fysiek wel heel erg zwaar, maar wat hebben we ontzettend gelachen met zijn allen. Zo hebben we het voor elkaar gekregen om met de AED een pop weer te laten leven en mochten we elkaar inpakken met zilverfolie .
  • Oma’s boterkoek. ❤
  • Oud en Nieuw vieren met vriendinnen. Hoewel het niet helemaal soepel verliep was het uiteindelijk wel super gezellig! Ook nieuwjaarsdag was geslaagd en heel erg gezellig met familie!
  • Een berichtje krijgen van een vriendin of je op een bepaalde datum kan afspreken. Nadat ik ‘ja’ zei kreeg ik te horen dat ze dan een verrassing voor mij heeft en dat zij ervoor zorgen dat ik weer thuis wordt gebracht. Ik heb nog geen idee wat er gaat gebeuren (dat is zeker ook het idee van een verrassing hè?!),  maar ik vind het nu al super lief.
  • Een kookworkshop als praktijkuitje van het werk. Hoewel ik eigenlijk niet zoveel heb met koken was het wel erg leuk en gezellig.
  • Even een heerlijk weekje vakantie gehad!
  • Wie is de mol?! Ik heb nog steeds geen idee wie de mol is, maar ik geniet echt ontzettend van dit programma! Wil je overigens leuke verdachtenlijstjes en ondergrondse post naar de kandidaten lezen, kijken dan zeker even op Feetjeblogt.
  • De lieve mensen om mij heen, zowel online als offline.
  • Heel veel mooie, leuke en gezellige dingen in het vooruitzicht hebben!
16 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #27

  1. Ja, Wie is de Mol is leuk he, echt een avontuurlijk programma!
    En de rest, wat een vreugde toch in het leven, dat is soms eigenlijk best mooi.

  2. Wow …………. wat een leuke, fjine en bijzondere dingen staan er weer op je lijstje. Weet je, als je zulke dingen kan zien, vallen alle ongemakken (zoals jou ziek zijn) makkelijker te dragen, tenminste dat is mijn ervaring.

Geef een reactie

