Songtag-st

tattooHet was in eerste instantie even helemaal langs me heengegaan, maar ik kreeg een berichtje van Elaintje dat ze mij getagd had voor de Songtag-st. Helemaal leuk! Iets waar ik ook zeker even een moment tijd voor wil maken. Muziek speelt een belangrijke rol in mijn leven, ik vind het heerlijk om muziek te luisteren. Elaintje heeft mooie en leuke nummers uitgekozen, dus ik pak meteen even een momentje voor mezelf om heerlijk te genieten van de muziek. Dank je wel Elaintje voor de tag. De tag is overigens oorspronkelijk bedacht door Celinemiene. Natuurlijk horen ook bij deze tag een aantal regels, die ik stiekem toch niet helemaal ga volgen.

De regels

  • Benoem de bedenker van de tag
  • Bedank degene van wie je de tag heb gekregen
  • Geef de mooiste zin van de gegeven nummers
  • Bedenk zelf weer vijf titels (van bekende nummers)
  • Nomineer vijf anderen en breng ze hiervan op de hoogte

Regel één en twee zijn helemaal gelukt. Nummer drie ga ik hieronder beschrijven en nummer vier en vijf ga ik stiekem even overslaan. Niet omdat ik deze tag al veel voorbij heb zien komen, maar vooral omdat ik gewoon even geen energie heb om nieuwe titels te bedenken en te bedenken wie ik dan wil taggen. Sorry!

De songs

Superwoman – Alicia Keys
“I stand up and I’m searching
For the better part of me”

Born this way – Lady Gaga
“There’s nothing wrong with loving who you are”

Happy – Pharrel Williams
“Clap along if you know what happiness is to you”

We come 1 – Faithless
“The power to begin again
From right now”

Don’t let go – En Vogue
“Together we can make it right”

14 gedachtes over “Songtag-st

Geef een reactie

