Zo simpel is dan geluk #28

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Een super gezellig dag met een goede vriendin en haar vriend. Eerst drinken we gezellig wat, vervolgens gaan we heerlijk uiteten en als klap op de vuurpijl verrassen ze me met een avondje 3Js. Het was echt een bijzondere dag waar ik ontzettend dankbaar voor ben.
  • De nieuwe tour van de 3Js, hij is echt prachtig!
  • Na een ochtendje school op het station ontdekken dat je trein pas over een half uur gaat en samen met een vriendin uit je klas besluiten om even lekker wat te gaan drinken bij de Starbucks. Een heel erg fijn gesprek volgde. Niets fijner dan heerlijke koffie en een goed gesprek met een lieve vriendin.
  • Je collega die op vrijdagmiddag even langs de supermarkt moet en besluit om lekker donuts te kopen. Heeeeeerlijk. Zo komen we de vrijdagmiddag wel door.
  • Een weekendje doorbrengen bij een goede vriendin. Zo’n weekend doet me echt ontzettend goed. Het is gezellig en bovendien ook wel erg fijn om even in een andere omgeving te zijn. Sommige vrienden weten gewoon precies wat je nodig hebt.
  • Crème brûlée vlaai. Degene die deze vlaai bedacht heeft verdient een lintje!
  • Een kindje in de wachtkamer dat enthousiast aan het zingen is. Heerlijk.
  • Iets waar je mee zit, maar wat je moeilijk vind om te bespreken, toch vertellen en daar hele fijne reacties op krijgen.
  • De theatertour van Simon zonder Nick, Ik & Simon. Heel erg anders dan wat Nick en Simon normaal gesproken laten zien. Heel erg mooi.
  • Een gastblog schrijven voor Carlijn!
  • Een functioneringsgesprek waaruit blijkt dat je goed bezig bent. Natuurlijk zijn er ook nog verbeterpunten (ik ben immers nog in de leer), maar er zijn ook al heel veel positieve punten. Super fijn.
  • Kahoot tijdens de les! Kahoot is een website waar je als docent online een quiz kan maken. Tijdens de les kan vervolgens iedereen in de klas inloggen op de website en kan de quiz gespeeld worden. Natuurlijk gebruik je als nickname niet je eigen naam, nee, wij verzinnen elke keer weer de gekste namen. Zo waren mijn vriendin en ik laatst Dries en Dave Roelvink, haha. Volwassen onderwijs? Tjah…
  • Lekker een middagje winkelen en thuiskomen met super leuke nieuwe kleding en een goedkoop tijdschriftenpakket. Heb ik voorlopig weer wat fijne bladen te lezen. Tussendoor overigens nog even lekker uitgerust met een caramel cappuccino en een blueberry muffin.
21 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #28

  1. Ik word helemaal bal van je positieve momenten! Wat fijn allemaal. Ik wilde ook heel graag naar de theatershow van Simon maar helaas kwam hij niet in de theaters die dichtbij zijn voor ons. Achja, super dat jij het wel meegemaakt!💋xx

Geef een reactie

