High tea bij de Yoghurt Barn

theeDe high tea, ik word er echt ontzettend blij van. Gezellig tijd doorbrengen met vrienden of familie in combinatie met heel erg veel thee en lekkere hapjes. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Laatst vroeg iemand op mijn persoonlijke twitter account dan ook terecht of ik nou alweer naar een high tea ging. Ze heeft wel een punt, ik heb er al heel wat high tea’s op zitten. Het begint haast een hobby te worden. Een niet erg gezonde hobby welteverstaan. Dit keer was er echter sprake van een andere high tea dan anders. Namelijk bij de Yoghurt Barn. Het was genieten!

De Yoghurt Barn

De naam zegt het al, bij de Yoghurt Barn staat yoghurt centraal. Je kan er zelf je yoghurt samenstellen. Frozen yoghurt, soja yoghurt, magere yoghurt, het kan allemaal. Hierbij kan je zelf de toppings kiezen. Zo kan je kiezen voor gezonde superfoods in je yoghurt of lekkere ongezonde stukjes chocola. Heb je er moeite mee om te kiezen tussen al dit lekkers? Dan kan je ook gaan voor een van de specials die al voor je zijn samengesteld. Naast yoghurt heeft de Yoghurt Barn ook heerlijke koffie en thee en lekkere gebakjes. Smoothies en juices behoren ook tot de mogelijkheid. Kortom, er is echt voor ieder wat wils!

High tea

yoghurtSamen met vriendinnen heb ik ervoor gekozen om eens een high tea bij de Yoghurt Barn te doen. Het was heerlijk! We kregen thee zoveel we wilden en konden daarbij kiezen uit verse thee in verschillende lekkere smaken. Notendroom, Champagne Cassis en Groene Jasmijn zijn enkele voorbeelden van smaken waaruit kiezen valt. Na het trekken van de thee ontstonden er bovendien de mooiste kleuren. Ik werd er echt ontzettend blij van!

Naast de thee werd er een dienblad met verschillende zoete en hartige hapjes geserveerd. Natuurlijk waren hier heerlijke yoghurtjes op te vinden met de lekkerste toppings. Wat dacht je bijvoorbeeld van bastogne koeken, stroopwafel en vijgen? Daarnaast waren er ook zoete gebakjes, brownies en speciale gezonde noten en zaden bars op het dienblad te vinden. Ontzettend lekker en het gebak is bovendien glutenvrij, lactosevrij en vrij van geraffineerde suikers. Ook kregen we verschillende broodjes met een aantal lekkere smeersels om erop te smeren. Een sappige juice mocht ook niet ontbreken en als klap op de vuurpijl kregen we een super lekkere frozen yoghurt. Het was echt heerlijk allemaal en het vulde enorm. Op kregen we het dus ook niet, maar we mochten hetgeen we niet op kregen mee naar huis nemen.

high teaHet was echt een geslaagde middag. We hebben heerlijk zitten kletsen en echt de tijd genomen voor al het lekkers voor ons op tafel. De sfeer in de Yoghurt Barn is heel erg fijn en je krijgt ook absoluut het gevoel dat je de tijd mag nemen voor de high tea. Goede gesprekken, heel veel gelach, heerlijke thee en ontzettend lekkere hapjes. Ik heb echt ontzettend genoten.

De volgende high tea staat alweer op de planning en ook de picknick willen we deze lente snel eens gaan uitproberen!

34 gedachtes over “High tea bij de Yoghurt Barn

  1. High Tea’s zijn altijd heerlijke uitjes! Niet al te veel drukte, stress of wat dan ook, maar toch er even tussenuit en gezellig. Lekker ook dat je het meekreeg, vind het anders altijd zo’n verspilling van dat eten, zo zonde! Xoxo

  2. Ik wil nu al zo lang eens high tea proberen maar om een of andere reden komt het er nooit van. Jouw verslag doet me alleszins watertanden!

  3. ik denk niet dat dit in België wordt georganiseerd, veel thee wordt hier trouwens ook niet gedronken.
    Bij ons is er dan meestal koffie, en gaat het al snel over naar biertjes.
    Geniet er maar van!

  4. O, maar dat klinkt wel erg lekker 🙂 Weet je een gewone high tea zit zoveel zoetigheid (lees geraffineerde suikers), en dat vind ik heerlijk, maar daar krijgt mijn lijf achteraf altijd heel erg veel last van.
    Dit lijkt mij een geweldig alternatief.

  5. Ik wil ook eens een high tea doen, maar dat is lastig, omdat de YB zo belachelijk ver weg is. Dus als ik er kom is t tijdens een dagje winkelen en dan heb je geen tijd voor een high tea

  6. Pingback: Zo simpel is dan geluk #29 | Zo simpel is dan geluk

  7. Pingback: Zo simpel is dan geluk #31 | Zo simpel is dan geluk

  8. Pingback: Zo simpel is dan geluk |

Geef een reactie

