22 gedachtes over “My blogging story tag

  1. Als ik een bescheiden opmerking mag geven, denk ik dat je weblog vooral mensen helpt die met dezelfde problematiek te maken krijgen. Dat je er bijkomend een zeer positieve draai aan geeft en meestal optimistisch bent over alles is zeer mooi meegenomen. Hopelijk ben je er inderdaad nog over vier jaar, zoiets kan ik alvast niet verzekeren met mijn weblog…

  2. ik herken veel van wat je schrijft in mijn gevoel over bloggen.
    Ik vind vooral de interactie tussen bloggers het fijnste wat er is! Bloggers die beweren dat het hen niet kan schelen hoeveel reacties er komen op een logje zijn naar mijn mening toch leugenachtig bezig. Mocht ik geen reacties meer krijgen, dan was ik al lang gestopt denk ik…

  3. Leuk om te lezen hoe jij erin staat en ik herken er veel in. Het niet altijd makkelijk hebben en toch positief en hoopvol blijven. Ik vind jouw artikelen altijd fijn om te lezen.

  4. Ik vind dit zo leuk om te lezen. Leuk ook dat je een andere blogger hebt ontmoet in real life. Zo heb ik ook mijn blogmaatje leren kennen jaren geleden, Sindsdien zijn we goede vriendinnen gebleven.

  5. Juist omdat je zo duidelijk en helder alles verwoord, is het leuk lezen op je blog. Zelf wil ik zoveel, maar vind soms dat mijn vertellijn nog wat te wensen overlaat. Ik zie dat ik nog een hoop kan leren van anderen. Nooit verkeerd natuurlijk.

Geef een reactie

