Zo simpel is dan geluk | Vakantie

Kos

Vandaag een speciale versie van de ‘Zo simpel is dan geluk’-rubriek, de vakantie-editie! Enkele jaren geleden schreef ik ook een blog vol met geluksmomentjes in de vakantie en het leek me erg leuk om dat nu weer eens te doen. De maand september was voor mij echt een hele fijne maand. Ik heb genoten van allemaal leuk dingen en lieve mensen om mij heen. Daarnaast had ik drie weken vrij van mijn werk, waarvan ik één week ook daadwerkelijk naar het buitenland ging. Op en top genieten dus. Ik deel alle fijne momenten graag met jullie.

  • Prachtig weer hebben tijdens je vrije weken. Het was, warm, de zon scheen heerlijk in mijn gezicht. Voor mij de ultieme manier om te ontspannen en genieten.
  • Barbecueën in de tuin met kennissen. Het was heel erg gezellig en het eten was heerlijk.
  • De verjaardag van een vriendin vieren in een super leuk, gezellig en klein kroegje. Heerlijk om weer bij te kletsen met mijn vriendin en onze andere vriendinnen. De sfeer was ook erg gezellig.
  • Op het strand genieten van het prachtige weer. Lekker zwemmen in de zee en lekker een drankje op het terras. Vakantie vieren zoals een vakantie moet zijn en dat gewoon in ons normaal zo koude kikkerlandje.
  • In de tuin genieten van mijn rust, de zon en een goed boek.
  • Oppassen op de dochters van mijn vriendin. Ze vonden het gezellig dat ik er was. Heerlijk met ze geknuffeld en spelletjes gedaan.
  • Samen met een collega op ziekenbezoek bij mijn werkgever. Eerst hebben we haar prachtige huis bewonderd en daarna nam ze ons mee uit lunchen aan een meer, wat voor een prachtig uitzicht zorgde.
  • Mijn verjaardag vieren voor familie en met zijn allen in de tuin kunnen zitten.
  • Met het gezin lekker uiteten ter ere van mijn verjaardag. We gingen naar een restaurantje waar wij vaak eten bij een speciale gelegenheid. De sfeer is daar heel erg fijn en ze hebben allemaal lekkere dingen op de menu kaart. En heeeeeeerlijke toetjes!
  • Samen met mijn beste vriendin haar verjaardag vieren. Heel bijzonder dat ze haar verjaardag toch weer gehaald heeft in haar situatie.
  • Uiteten met vriendinnen (ook nog ter ere van verjaardagen) bij een Marokkaans restaurant. Het was echt heel erg leuk om dat eens te ervaren en vooral ook heel erg lekker allemaal. Daarbij was het ook super gezellig en hebben we de hele avond zitten kletsen.
  • De bodyscan op Schiphol was een groot succes. Ik had bedacht dat het wel handig was om een topje aan te doen met allemaal metalen dingetjes (versiering dus) aan te doen. Haha. Nee, ik had er niet echt over nagedacht, dus natuurlijk gaf de scan dit aan. Gelukkig kon de beveiliger en wel om lachen en liet mij nog even zien hoe mijn borst en buik (daar zaten die metalen dingetjes) eruitzagen op de scan. Vervolgens zei mijn oma doodleuk: ‘Jaaaaa, nu moet je je shirtje uit!’ Daar moest de meneer van de beveiliging nog harder om lachen.
  • Vliegen! Waar veel mensen blij zijn als ze weer op de grond staan, vind ik het geweldig om te vliegen. Ik kan echt genieten van het opstijgen en landen, geweldig. Daarnaast vind ik het ook erg leuk om tijdens de vlucht lekker naar buiten te kijken wat er allemaal te zien is.
  • Een prachtig hotel, met heerlijk eten en allemaal hele lieve medewerkers.
  • Zonnen, zwemmen, strand, zwembad, cocktail, spelletjes doen, lezen.
  • All inclusive. Dit was de eerste keer voor mij en het is heel erg goed bevallen. Het eten was heerlijk en de toetjes, wauw! Daar kon ik wel van blijven eten. Ook tussen de hoofdmaaltijden door waren er allemaal lekkere dingen te eten. Iets té lekker soms. Niet heel erg goed voor je, maar ja, daar heb je vakantie voor.
  • De gezelligheid met andere hotelgasten uit Nederland. Al snel hadden we aanspraak en werd en af en toe met verschillende mensen gekletst. Heel erg leuk.
  • De eerste avond meteen door de animatie uit het publiek worden gehaald om mee te dansen. Heel erg fijn ook dat ik een jurkje aan had dat omhoog kroop.
  • Lachen, gieren, brullen. Om oma die vals speelde zonder dat ze het door had, Harry het luchtbed dat ik van iemand kreeg, de Griekse ober die ineens een gesprek met mij begon (en de andere Nederlanders die een stuk achter hem gekke bekken stonden te trekken en hun duim naar mij opstaken) en nog heel veel meer dingen die mijn nu even niet te binnen schieten.
  • Kos-stad. Echt een prachtige stad om doorheen te wandelen. Verschillende opgravingen zijn er te bewonderen en prachtige gebouwen te bezichtigen. Daarnaast zijn er leuke winkeltjes en kan je aan de haven leuk op een terrasje zitten. Ook is de boom van Hippocrates te bewonderen midden in de stad. Heel erg leuk!
  • De een na laatste dag terug komen om je hotelkamer en daar allemaal lekkers en een leuke kaart van het hotel aantreffen.
  • De laatste avond aan het dineren zijn met een lekker glas rosé. Voor we het wisten werden onze glazen ineens weggehaald en kwamen er andere glazen tevoorschijn en een fles speciale rosé. Zo ontzettend leuk en lief. Voor zover ik weet werd dit bij anderen niet gedaan. Ik had blijkbaar indruk gemaakt op mijn Griekse ober. 😉
  • Op de terugweg vlak over de Arena heen vliegen. Hihi, zo leuk!
  • Mijn moeder en oma zien genieten van de vakantie. Dit was echt het allermooist!
17 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk | Vakantie

  1. Pingback: Zo simpel is dan geluk #35 |

  2. Pingback: De laatste dag van het jaar |

Geef een reactie

