Zo simpel is dan geluk #35

toetje

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Een collega die ons tijdens het harde weken even komt storen omdat we een blik naar buiten moeten werpen. Daar is een prachtige, dubbele, regenboog te zien.
  • Dochter van een vriendin die tijdens een wedstrijd gezellig bij me op schoot komt zitten.
  • Nagenieten van mijn vakantie.
  • Op een koude regenachtige dag heerlijk op de bank kruipen met een dekentje en een schaaltje pepernoten (die eigenlijk kruidnoten heten, maar dat klinkt niet leuk).
  • Regelmatig een bezoekje brengen aan de sportschool en merken dat het steeds een heel klein beetje beter gaat.
  • The Bodyguard! Ik heb echt ontzettend genoten van deze geweldig musical!
  • Op de foto met mijn nichtje, omdat ze dat zo graag wil. Vervolgens is het de bedoeling dat ik die foto als achtergrond op mijn telefoon instel. Eens in de zoveel tijd maken we dan weer een nieuwe foto en is mijn achtergrond weer up to date.
  • Griepvaccinaties. Allemaal lekkers voor patiënten neerzetten, maar er zelf nog het meest van eten. En natuurlijk op het moment dat het even rustig is even bij de andere praktijken buurten of zij nog iets lekkers te smikkelen hebben.
  • Op regenachtige dagen zowel op de heen- als terugweg droog overkomen. Zo fijn.
  • Uiteten met een groepje doktersassistenten van praktijken bij ons in de buurt. Gewoon om elkaar eens beter te leren kennen. Zo leuk.
  • Plannen maken met vriendinnen voor een weekendje weg.
  • De zon die door de bomen schijnt en zorgt voor een prachtig uitzicht met mooie warme herfstkleuren.
  • Via de sms lol maken met mijn lieve vriendinnetje en haar op die manier een beetje afleiding bezorgen. Het ging overigens over een demente Sinterklaas.
  • Na een stressvolle week even lekker tot rust kunnen komen met een goed boek.
  • Schaaaaaaaaaatsen!! Hello Sven, hello Koen. (Die laatste moet nog wel even een beetje beter zijn best doen.)
  • Gezellig met het gezin uiteten op mijn ouders hun trouwdag. Als toetje had ik een choco pallet. Mmmmmmmmm.
  • Een nieuwe header gemaakt voor mijn blog. Heel simpel, maar toch ben ik er erg blij mee.
20 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #35

Geef een reactie

