Zo simpel is dan geluk #37

Yoga

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Samen met de arts op nascholing. Ik krijg steeds meer taken toegewezen, heel erg leuk om me op deze manier te ontwikkelen in mijn werk.
  • Kerst vieren met familie. Hoewel het wel even anders liep dan gepland (i.v.m. het overlijden van familie aan de ‘koude kant’) hebben we het wel heel erg gezellig gehad. Helaas is opnieuw gebleken dat ik geen bowling-queen ben.
  • Uitgenodigd worden door een vriendin voor haar oud en nieuw feest. Helaas lukte het mij uiteindelijk niet om te gaan, maar het is fijn om te weten dat je welkom bent.
  • Vlak na middernacht met mijn lieve vriendin het nieuwe jaar inluiden via de sms. Zo bijzonder dat ze het nieuwe jaar gehaald heeft.
  • Op nieuwjaarsdag gezellig visite van oma en mijn oom en nichtje. De goede voornemens gingen meteen de prullenbak in want oma had boterkoek gebakken en die kan ik gewoon niet weerstaan. (Niet doorvertellen, ik heb zelfs twee stukjes gekregen!)
  • Het EK schaatsen allround en sprint. Ik ben lekker met een dekentje op de bank gekropen en heb genoten van de geweldige prestaties van de Nederlandse schaatsers.
  • Wie is de mol? is weer begonnen. Ik blijf het een geweldig programma vinden. Elke week geniet ik ontzettend van de uitzending en vaak kijk ik het ook nog een keer terug.
  • Een winactie op de blog van Desi gewonnen. Echt super leuk. Ik kreeg de eerste twee edities van het yoga magazine toegestuurd. Eigenlijk wil ik nu zelf heel graag weer met yoga beginnen. Nu alleen nog even bedenken hoe dat in te passen is in mijn dagelijks leven.
  • Na een lange werkdag naar buiten stappen en zien dat het nog licht is buiten. Summer is coming, joehoe!
  • De nieuwjaarsborrel met het hele centrum. We hebben ontzettend gelachen en geweldig leuke foto’s gemaakt met allemaal hoedjes, snorren en dergelijke. Zo fout, maar wat een lol!
  • Een aantal bioscoopbezoekjes, zowel met vriendinnen als familie. Zo leuk. Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de bioscoop, echt iets wat ik vaker moet doen. De films die ik heb gezien? Soof 2, Onze jongens en La la land.
  • Lunchen in Amsterdam met een vriendin en daarna gezellig naar de bios geweest in Tuschinski. Ik vind dat echt zo’n prachtige bioscoop. Helaas zaten we niet in de grote zaal, die is zo mooi.
  • M’n nichtje (van 12) dat tijdens een verjaardag heerlijk bij me op schoot komt zitten. Geweldig leuk dat ze dat nog doet op die leeftijd.
  • Mijn zusje is met haar pomponteam Nederlands Kampioen geworden en mag dit jaar naar het EK. Fantastisch!
12 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #37

  1. O, wat een heerlijke dingen allemaal weer. En ja, dat lichter worden s’avonds is ook voor mij een feestje…….. op naar de zomer, al geloof ik dat we nu eerst weer door de kou moeten…..

  2. Pomponteam? Is dat wat ik denk dat het is? 🙂

    Ik heb het EK schaatsen ook gevolgd, meestal kom ik er veel te laat achter dat er schaatsen op tv is, maar door de ijzel dat weekend konden we toch niet anders dan thuis blijven. Ik heb er ook erg van genoten!

Geef een reactie

