Zo simpel is dan geluk #38

toetje

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Tijdens de lunchpauze lekker buiten in het zonnetje wandelen.
  • Oppassen op het dochtertje van mijn vriendin en als verrassing een tekening van haar krijgen. Zo schattig. Bovendien is het echt een portret, dus ik heb heel erg moeten lachen.
  • Bij een vriendin en haar vriend logeren! We zijn lekker uiteten en naar het theater geweest. Het was een heerlijk weekend.
  • Mijn zus en haar twirl team zijn Nederlands kampioen geworden. Het was heel erg spannend want de tegenstanders waren ook erg goed. Echter hebben onze meiden gewonnen. Nu mogen ze deelnemen aan het Europees Kampioenschap, wat dit jaar in Nederland is. Joehoe, dan kan ik ze aanmoedigen!
  • Een heel erg lief berichtje krijgen van een vriendin en een gezamenlijke bucketlist maken.
  • Mijn oma haar verjaardag vieren met de hele familie. Ze wilde graag bowlen en steengrillen. Hoewel ik het bowlen over heb geslagen – kon ik mooi fotograafje spelen – was het een geweldige avond. Mooi om oma zo te zien genieten en geweldig dat ze op haar leeftijd (82!) nog zo vitaal is.
  • Paaseitjes, heel erg veel paaseitjes.
  • Samen met een vriendin naar de bios en eten bij een pannenkoekenrestaurant (en ooooooh wat was het toetje ook heerlijk). Het was een dag met een gouden rand.
  • Op weg naar huis een meisje haar fiets spontaan aan de kant zien zetten om bloemen te gaan plukken. Zo leuk.
  • Mijn vrije dag goed besteden. Sporten, naar de kapper en als klap op de vuurpijl heerlijk een ijsje halen. Heerlijk met dat lenteweer.
  • Op mijn werk de vraag krijgen of ik me verder wil gaan ontwikkelen en wat praktijkondersteunende dingen wil gaan leren en doen. Daar heb ik natuurlijk volmondig ja op gezegd. Zo fijn dat er zoveel vertrouwen in mij is.
  • Een boek lezen in de tuin, lekker in het zonnetje. Daar word ik zoooooooooo gelukkig van!
18 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #38

  1. Lekker werken in de zon, lekker wandelen met de zon en savonds lekker op de balkon in de zon, dat zijn mijn mooiste dagen! Of liever nog schaduw, maar dat is er alleen als er zon is.

Geef een reactie

