Zo simpel is dan geluk #39

high tea

 

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Livestream avond met familie om mijn zus met haar team te zien shinen op het Europees Kampioenschap. De dag erna eveneens de livestream volgen voor de prijsuitreiking. Nederland heeft heel wat prijzen binnengesleept en mijn zus is met haar team Europees Kampioen geworden. Whoohoo! Wat een geweldige prestatie. Feest!
  • Na een heftige ervaring op het werk een aantal dagen later van twee andere patiënten een zelfgebakken taart krijgen. Omdat ze het zo rot voor ons vonden. Zo lief.
  • Samen met een vriendin genieten van een heerlijke high tea. De avond hebben we afgesloten met een bezoek aan het theater waar we hebben genoten van de geweldige show van Miss Montreal.
  • Een bijzondere vakantie in het vooruitzicht hebben met een bijzondere vriendin.
  • Samen met collega’s op nascholing en van tevoren samen even wat eten. Gezellig! Ennn, ik kan nu mega goed zwachtelen. Daarnaast kreeg ik van mijn collega een lieslaars cadeau, zo tof. Toch jammer dat ik daar geen foto van heb.
  • Een middagje shoppen en daarbij tegen hele leuke dingen aanlopen voor een fijne prijs. Tussendoor even lekker genieten van een heerlijke lunch.
  • Steeds vaker een stuk gaan wandelen. Lekker genieten van alle geluiden die het bos met zich meebrengt en de zon op mijn gezicht.
  • De oranje tompouche. Heel veel hartjes!
  • Heerlijk uiteten met vriendinnen. Fijn om weer even bij te kunnen kletsen en het eten was echt heerlijk.
  • Een middag in mijn bikini in de tuin kunnen liggen. Lekker een bruin kleurtje op doen en daarnaast gewoon heerlijk genieten van de warmte die mijn spieren ontspant.
  • Na een drukke werkdag lekker op de bank kunnen kruipen met een goed boek.
17 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #39

  1. Leuke maand! Geluk zit in de kleine dingen. Telkens realiseer ik me dat ook. Wandelen moet ik echt weer mee beginnen. Zo lekker vind ik dat. Zeker nu het warmer wordt en je de kracht van de zon op je huid voelt.

Geef een reactie

