Herinneringen maken

VakantieDe zon schijnt op mijn gezicht en ik besef dat ik ontzettend dankbaar ben. Een wens die uitkomt. Bijzonder, heel erg bijzonder. De geur van de zee brengt een lach op mijn gezicht. Samen mooie herinneringen maken. Onverwacht, dat maakt het extra speciaal. Elk moment samen is waardevol, om nooit meer te vergeten, in mijn geheugen gegrift. Herinneringen om in de toekomst met een lach en een traan op terug te kijken. Verdriet om wat niet meer is, geluk en dankbaarheid om wat is geweest.

5 gedachtes over “Herinneringen maken

Geef een reactie

