Dromen is het halve werk

dromenOp de blog van Saskia komen regelmatig leuke rubrieken voorbij waarvoor je een gastblog kan schrijven. “Dromen is het halve werk” is de rubriek die op dit moment een rol speelt op haar blog. Hierin vertellen verschillende gastbloggers welke droom zij hebben en hoe ze die willen verwezenlijken. Grote dromen, kleine dromen, realistische dromen, dromen om bij weg te dromen, alles komt voorbij. Heel erg leuk en inspirerend om te lezen. Zelf heb ik ook een bijdrage geleverd aan de rubriek. Wil je lezen wat mijn droom is? Lees het hier!

5 gedachtes over “Dromen is het halve werk

  1. Wat een mooi verhaal ………. dromen prima, maar probeer er zo dicht mogelijk in de buurt te komen als het einddoel niet lukt ……….. nou, de regel heb jij duidelijk uitgevoerd in werk……..

    En die prins ………. meis, ik wou dat ik kon zeggen dat die zeker komt, net als die kinderen ……… maar dat kan i k niet zeggen, dat kan niemand, maar ik gun het je wel.

Geef een reactie

