Zo simpel is dan geluk #43 | Leuke uitjes

euromast

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Een dagje naar de sauna geweest. Dat had ik eigenlijk nog nooit gedaan (op een enkele keer op vakantie in het buitenland na), dus ik wist niet goed wat ik moest verwachten, maar wat was het heerlijk. Een leuk cadeautje bij mijn nieuwe schoenen.
  • Nieuwe schoenen. Het klinkt nu of ik heel materialistisch ben, maar het vinden van schoenen is voor mijn altijd een probleem. De meeste schoenen slip ik uit, of ze zitten niet fijn en dan zodanig dat ik meteen al veel pijn heb. Na een lange zoektocht heb ik eindelijk schoenen gevonden die gewoon lekker zitten. Zo blij mee! (Iets minder blij was ik met de prijs overigens, maar ik heb het er voor over.)
  • De babyshower van mijn vriendin. Ze was zo verrast en blij en we waren met een leuk en knus groepje. Hoewel ik lang niet iedereen kende was het erg gezellig.
  • Een cadeautje krijgen van mijn nichtje (van dertien) dat ze van haar eigen geld had gekocht op vakantie. Zo schattig en lief. Heel veel hartjes.
  • Lekker uiteten met mijn collega’s. Het eten was heerlijk, de toetjes nog lekkerder en bovendien was het erg gezellig.
  • Een weekendje Rotterdam met een vriendin. Hoewel ik me niet heel fijn voelde (de dag ervoor een zware migraine aanval en het weekend zelf werd ik stront verkouden) en we het weekend dus wat hebben ingekort en niet heel veel hebben gedaan, was het heel erg gezellig. Fijn dat mijn vriendin zoveel rekening  met mij houdt en we hebben mooie dingen gezien en lekker gegeten en geshopt. Het uitzicht vanaf de Euromast was echt prachtig.
  • Fijne boeken lezen, van Kolja van Arthur Japin tot Oorsprong van Dan Brown. Ik word echt zo blij van al die mooie en goede boeken. Leuk momentje, Japin retweette (zeg ik dit zo goed?) mijn recensie van zijn boek. Stiekem wel erg bijzonder.
  • Het concert van de 3Js. Dit jaar bestaan ze tien jaar en gaven ze een jubileumconcert. Daar moest ik natuurlijk bij zijn en… mijn moeder won kaartjes, dus dat was super leuk.
  • Het schaatsseizoen is weer begonnen met het NK afstanden. Heerlijk met een dekentje op de bank genieten van alle toppers. En oh, Koen Verweij is back, mijn hart maakt stiekem een sprongetje. Kom maar op met die schaatsweekenden.
  • Een weekje vrij van mijn werk. Heel erg fijn want nu had ik eindelijk tijd om weer even een beetje op te laden. Dat was wel nodig als ik eerlijk ben.
  • Sint Maarten. Het blijft zo leuk al die schattige kinderen aan de deur met hun lampion. Ik heb ook de meest leuke liedjes voorbij horen komen.

16 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #43 | Leuke uitjes

  1. Enig, zoals jij je leuke dingen op een rijtje zet. Wat een zegeningen hè..
    Ben niet geweest naar het 3JS concert, helaas zeg ik nu, want ik hoorde dat er wel degelijk zitplaatsen waren.. Nou ja, dan maar op naar de 12,5 jaar of de 15. Geniet zoveel je kunt hoor van alles wat op je pad komt! Liefs XXX

Helemaal leuk als je een reactie achterlaat!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.