Zo simpel is dan geluk #34

Heide

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Na een ochtendje werken het in de middag veel te warm vinden om naar het strand te gaan. Wat doe je dan?! Na het eten nog even heerlijk naar het strand. Terrasje, drankje, ijsje en een prachtige zonsondergang. Wat wil een mens nog meer?
  • Een weekend bij een vriendin logeren. Lekker picknicken aan een rivier. In de avond wandelen op de prachtige Posbank. Heerlijk genieten van een hapje en een drankje aan een grote plas en natuurlijk even voelen hoe koud het water is. En bovenal genieten van de gezelligheid samen.
  • Op een zonnige dag even lekker een rondje fietsen en daarbij natuurlijk een overheerlijk ijsje halen. Ze hadden Tony’s Caramel en Zeezout als smaak. Yummie!
  • Lunchen met vriendinnen en daarbij luisteren naar hun geweldige vakantieverhalen. Daarna nog een lekker stuk staart gegeten.
  • Barbecueën in de tuin met allemaal leuke en gezellig mensen. Bovendien nog buiten gespeeld met het dochtertje van een vriendin. We zaten op een boot en moesten Dora en Boots redden die in het water waren gevallen.
  • Haarlem Jazz met vriendinnen. Genieten van de gezelligheid, een lekker drankje en fijne muziek.
  • Een middag naar familie op de camping en de dag afsluiten met een barbecue. Heel erg gezellig en ondanks de slechte weersvoorspellingen hadden we prachtig weer.
  • Een doosje aardbeien krijgen van een patiënt omdat ik iets voor hem had geregeld. Absoluut niet nodig, maar wel super leuk. Ze waren heerlijk.
  • De Olympische Spelen. Geweldig om al die prachtige sport op tv te zien. De Nederlandse sporters hebben het top gedaan. Alleen al het feit dat ze deelnamen aan de Spelen is natuurlijk een grote prestatie.
  • Via de e-mail benaderd worden door een Belgische televisieomroep met de vraag of ik mee wil doen aan een tv-programma. Hoewel het antwoord hierop nee is (en ik sowieso niet mee kan doen omdat ik geen Vlaming ben) vind ik het wel echt heel erg mooi dat ik hier naar aanleiding van mijn blog voor benaderd ben. Volgens mij gaat het een heel mooi programma worden.
  • Bijnaaaaaaaa op vakantie gaan!
  • Weer allemaal leuke programma’s op tv. In het speciaal wil ik even het nieuwe programma van Sanne (Miss Montreal) noemen. Het heet ‘Lieve S-S-Sanne’ en het is echt heel erg mooi om te zien hoe Sanne iets moois voor haar fans doet.
10 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #34

  1. Zo’n lijstjes zijn leuk eh…om te lezen en ook om te schrijven. ‘k heb ook zo’n maandelijks lijstje (count your blessings). Het doet je echt meer bewust stilstaan bij de kleine dingen in het leven en hoe je die kan waarderen.

Geef een reactie

