Zo simpel is dan geluk #105 | Uitjes en uiteten

StrandDe maand is weer voorbij, een mooi moment om te vertellen over mijn geluksmomenten. Elke maand zijn er wel momenten van geluk. De ene keer groot, de andere keer klein. Wanneer je het geluk in de kleine dingen kan vinden, ga je het leven steeds meer waarderen. Beseffen dat er zoveel moois is om dankbaar voor te zijn. Natuurlijk is het soms ook even zoeken naar die lichtpuntjes, maar gelukkig weet ik ze altijd weer te vinden. Vandaag deel ik dan ook maar al te graag mijn geluksmomenten met je.

  • Door familie uitgenodigd worden om mee te gaan uiteten. We gingen eten in een Italiaans restaurant en ik at een overheerlijke vegetarische risotto. Super lekker. We hadden een gezellige avond.
  • Een ontspannen dagje met eerst een heerlijke massage en daarna floaten.
  • Via de livestream een deel kunnen zien van de Miss Continental Queen of the North verkiezing. Dit is een soort van Europees Kampioenschap voor drag queens en onze Nederlandse queen Janey Jacké heeft gewonnen! Ze deed het geweldig. Stiekem had ik overigens gehoopt dat My Little Puny (ook uit Nederland) zou winnen, maar zij werd tweede. Gelukkig mogen ze beiden naar Chigago om te strijden om de titel!
  • Het EK voetbal. Echt heerlijk om al de wedstrijden te kijken en te juichen voor het Nederlands Elftal. Hup Holland Hup! Overigens geniet ik ook echt enorm van de Oranjemars voor de wedstrijd. Geweldig om al die oranje supporters te zien feesten in de Duitse steden. (Dit puntje schreef ik al even geleden op, want dat juichen voor Nederland valt toch wel een beetje tegen. Positief bekeken hebben ze de laatste wedstrijd wel vier keer gescoord. Twee keer daarvan in eigen doel, maar een kleinigheidje hou je toch.)
  • In de lunchpauze lekker een rondje aan het lopen met een collega, die me spontaan op een ijsje trakteert. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Heerlijk!
  • La Cubanita heeft een nieuwe menukaart en die moet natuurlijk uitgeprobeerd worden. Dat heb ik dus ook uitgebreid gedaan, gezellig samen met een vriendin.
  • Een middag doorbrengen in de mooie stad Amersfoort. Lunchen, een rondvaart en fijne muziek, wat wil een mens nog meer?!
  • Feest in het dorp waar ik bijna mijn hele leven heb gewoond. Ontzettend gezellig om weer allemaal bekenden te zien en te genieten van muziek, een hapje en drankje. Bovendien had ik het geluk dat ik van iemand wat gratis munten (om een drankje te halen) in mijn handen geduwd kreeg. Zo lief!
  • Ik heb een nieuwe fiets! Na lang wikken en wegen er toch voor gekozen om een nieuwe elektrische fiets te kopen. De rest van de maand kon ik niet meer eten, maar ik ben er wel enorm blij mee!
  • Lekker een dagje naar het strand. Eerst even een latte macchiato gedronken op een terrasje en daarna lekker een strandbedje gehuurd en genoten van het mooie weer. Zo fijn om met een kwartier fietsen op het strand te zijn. Een heerlijk dagje voor mezelf was dit.
  • Op het werk aankomen en dan van een patiënt die je gedag zegt horen dat je altijd zo enthousiast en vrolijk bent. Zowel in real life als aan de telefoon. Een mooi begin van mijn dag.
  • Bij een kennis van mijn ouders langslopen (hij had qua leeftijd mijn opa kunnen zijn) en dan uitgenodigd worden om het nieuwe huis te komen bekijken. Zo leuk die gastvrijheid!

8 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #105 | Uitjes en uiteten

  1. Heel veel momenten van een gelukkig gevoel lees ik. En dat je dit gevoel ook mag delen met jouw dierbare
    Geniet nog van alle momenten en van het zonnetje. 🌞🌞🌞

    Aum Shanti

  2. Mooie momenten weer. Overigens denk ik dat jij je leven graag met een vrouw zou delen. Er komen hier nooit mannen langs. Niks op tegen hoor, maar het zou fijn om het te weten. Einde brutale opmerking,

  3. Wat een fijne lijst weer! Ik ben er voor mezelf ook mee begonnen; je hebt me geïnspireerd hier! Als je bepaalde fijne dingen niet opschrijft, ben je ze zo weer vergeten. Zo’n dagje aan het strand voor jezelf: heerlijk!

Helemaal leuk als je een reactie achterlaat!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.