Zo simpel is dan geluk #3

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Het zonnetje dat schijnt. (Ja, deze zal je nog vaker lezen. Ik word keer op keer weer blij van het zonnetje.)
  • Een avondje naar de zonnebank. Ik had dat eerlijk gezegd nog nooit gedaan, maar wat is dat fijn. En het verlicht op dat moment mijn pijn. Heerlijk!
  • Chocola.
  • Op kraamvisite bij een vriendin. Wat is dat mooi, zo’n klein wondertje.
  • Het vrijwilligerswerk dat ik doe uitbreiden. Spannend!
  • So you think you can dance, the next generation.
  • Vanavond naar het concert van Beyoncé!!!
  • Een goed cijfer terugkrijgen, terwijl je niet helemaal tevreden was over je verslag.
  • Mijn lieve neefjes en nichtjes.
  • Dit!
    Blijf je nu weg Jaap?
    (Jan Dulles die mijn blogje retweet en er op reageert 😀 )

Bron afbeelding

14 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #3

  1. ooooh chocola daar word je blij van inderdaad ❤
    en een goed cijfer ook !
    leuk zo'n lijstje,vooral als je weer een zo'n sombere
    bui hebt,bewijst dat er altijd dingen zijn die je
    blij kunnen maken ❤

Helemaal leuk als je een reactie achterlaat!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.