Very Inspiring Blogger Award

Helemaal leuk, ik heb een award gekregen! De Very Inspiring Blogger Award. Waar de Liebster Award speciaal is voor de kleinere blogs, kan deze award aan iedereen uitgereikt worden. Je kan dus alle blogs, die je geweldig vindt, waar je door geïnspireerd wordt of waarvan je vindt dat hij/zij het verdient, nomineren. Zelf ben ik genomineerd door Jennnn, een hele eer. Heel erg bedankt daarvoor! Ik lees Jennn  haar blog altijd met plezier en kan jullie zeker aanraden er eens kijkje te nemen.

Regels

Natuurlijk zijn ook aan deze award regels verbonden.

  1. Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en linkt ook even terug naar diegene.
  2. Kopieer de regels en Show off that award!
  3. Deel 7 dingen of leuke feitjes over jezelf.
  4. Nomineer 15 andere blogs waarvan je vindt dat zij het verdienen, en deel je blogpost met ze.
  5. Laat de award duidelijk op je website zien en volg degenen die je genomineerd hebt op Bloglovin’.

7 feitjes

Volgens mij heb ik inmiddels al heel wat feitjes over mijzelf gedeeld op mijn blog. Ik vond het dus erg lastig om weer nieuwe dingen te bedenken, maar het is gelukt volgens mij.

  1. Wanneer ik lekkere muziek hoor móet ik gewoon dansen. Best lastig, want dat verergert de pijn. Toch kan ik nooit helemaal stilzitten als ik fijne muziek hoor.
  2. Ik vind het fijn als ik iets voor mensen kan beteken. Soms cijfer ik mezelf daar alleen een beetje bij weg.
  3. Hoewel ik me qua gezondheid niet altijd even goed voel, probeer ik toch altijd positief te zijn. Het leven is een feest, alleen je moet zelf de slingers ophangen.
  4. Ik heb een hekel aan de kleur rood. Ik weet eigenlijk niet waarom.
  5. Ik heb het altijd koud.
  6. Ik houd altijd bij wanneer ik naar een optreden of concert ga. Zeker de concerten van Nick en Simon en de 3Js zijn inmiddels een hele lijst. Het aantal keer dat ik hen bezocht hebt? Dat durf ik jullie eigenlijk niet te vertellen. (Obsessed.)
  7. Ik kan niet zo goed tegen taal- en spelfouten. Natuurlijk maak ik ze zelf ook wel eens en ben ik me ervan bewust dat mensen met dyslexie er niet veel aan kunnen doen. Maar als mensen regelmatig zeggen dat ze ‘na huis’ gaan, begint het mij behoorlijk te irriteren.

Nominaties

Eerder vertelde ik al dat ik heel wat blogs met veel plezier lees. Deze blogs kan je ook in mijn Blogroll zien staan (Help, ik zie dat ik hem moet bijwerken!). Eigenlijk zou ik al deze leuke blogs in het zonnetje willen zetten, maar dat gaat natuurlijk niet. Daarom ga ik er toch maar vijftien uitkiezen. Ik weet overigens van een aantal van deze blogs dat ze niet zo houden van dit soort dingen. Voel je dus vooral niet verplicht om een blog over de award online te zetten. (Regels zijn er om verbroken te worden toch?)

Achterliggende boodschap ~ Brubeck tackes five ~ Cuisine Celine ~ Dagdromend ~ Dinastie
Houden van het leven ~ Minoesjka2 ~ Misssexandthecity ~ Onzichtbaar ziek ~ Pink Shoes
Silhouetten in de schemering ~ Sprekende schrijfsels
Threads of an old life ~ Vijf koffie graag ~ Wiebeltjes

28 gedachtes over “Very Inspiring Blogger Award

  1. Gefeliciteerd met je nominatie. Je hebt hem verdient.

    Dank je wel voor mijn nominatie. Of ik hem doorzet weet ik nog niet. Ik geloof dat ik dan al 14 feitjes moet noemen (want Jennn heeft mij ook genomineerd…)

  2. Leuke weetjes, en thanks voor de award, ik zal mijn hersens eens in werking zetten en weet ook niet of ik nog zeven weetjes zal kunnen uitpersen, ik blog al zo lang, hoewel , niet lang met Pink Shoes.

  3. Dankjewel voor je de award, ik voel me vereerd! Maar doorgeven is eerlijk gezegd niet zo mijn ding. Wel leuk om je zeven feitjes te lezen. Die laatste, dat je niet goed tegen taal- of spelfouten kunt, dat heb ik ook 🙂

  4. Dankjewel voor de nominatie! Super leuk! Grappig, ik moet ook altijd dansen. Ik kan ook echt avonden doorbrengen met alleen maar dansen op muziek (thuis in mijn uppie), heerlijk. En wat goed dat je het fijn vindt om wat voor mensen te betekenen!

  5. Dankjewel voor de nominatie. Ik ga eens goed nadenken over 7 feiten over mezelf en maak er een aparte blog van een van de komende dagen.

  6. Gefeliciteerd met de award die je gekregen hebt, ik vind het ook helemaal verdiend! Wat willen betekenen voor anderen herken ik heel erg. En dankjewel dat je mij genomineerd hebt, had ik niet verwacht. 🙂

  7. Gefeliciteerd met je award en bedankt voor je nominatie! Ik ga er volgende week iets mee doen 🙂
    Leuke feitjes heb je trouwens, al maak je me nu toch wel reuzenieuwsgierig naar het aantal concertbezoekjes, haha 😉

  8. Pingback: Very Inspiring Blogger Award | BRUBECK ... takes five

  9. Een beetje late reactie (sorry, het was er even niet van gekomen) maar nog bedankt voor de nominatie 🙂 echt superleuk! 😀 En jij gefeliciteerd ermee, je hebt het verdiend 🙂 Misschien ga ik hem ook nog doen, maar ik weet het nog niet, ik vind het taggen van anderen altijd wat ongemakkelijk (en niet taggen vind ik ook stom, haha)

Helemaal leuk als je een reactie achterlaat!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.