Sunshine award, een geluksmoment

imagesZonneschijn, ik mis het wel een beetje tijdens deze donkere dagen. Toch ging de zon voor mij even schijnen toen ik las dat ik de Sunshine Award had gekregen van Rianne. Altijd leuk om op deze manier een klein beetje in het zonnetje te worden gezet. Heel erg bedankt Rianne! Zoals je hier echter kan lezen heb ik deze award al een keer ontvangen en nam ik daarom de beslissing om er iets anders mee te doen. Ik ga de award gewoon verweven met de ‘Zo simpel is dan geluk’-rubriek op mijn blog en laat jullie zien welke geluksmomenten voor mij de zon lieten schijnen.

Eerst wil ik echter Rianne nog even in het zonnetje zetten. Ik volg haar al een hele tijd en zij mij andersom ook. Hierdoor heb ik echt het gevoel dat ik haar goed ken en haar lieve en belangstellende reacties (zowel hier als op twitter of via e-mail) zijn mij regelmatig enorm tot steun. Dank je wel lieve Rianne!

En dan is het nu tijd voor de geluksmomentjes, die hopelijk ook op jullie gezicht een glimlach toveren!

  • Het ontvangen van de Sunshine Award! 🙂
  • Een lief kindje van drie in de trein. Hij ging constant naar me lachen en uiteindelijk kwam hij naast me zitten en deelde zijn chips met me. Op gegeven moment moest ik de trein uit, dat vond hij niet zo leuk, hihi! Zo schattig!
  • McFlurry Chocolate Fudge Brownie. No need to say more!
  • Een dagje Amsterdam met een vriendin en haar vriend. Gezellig en goede gesprekken, in een klomp op de foto, genieten van alle mooie lichtjes. Love it.
  • Het concert van Demi Lovato en Enrique Iglesias. Ik ging mee om mijn vriendin te steunen, maar genoot toch zelf ook wel erg van het concert. Hij is toch wel erg leuk die Enrique!
  • Collega’s die het heel erg jammer vinden dat ik ga stoppen. Ze doen er alles aan om me te laten blijven. Bijzonder hoe je in korte tijd een band met je collega’s kan opbouwen. En oh, ik mag gewoon op alle feestjes komen als het aan mijn collega’s ligt. Het is echt heel fijn om zo ontzettend gewaardeerd te worden.
  • De verjaardag van een vriendin vieren. Eén en al gezelligheid.
  • Sinterklaas vieren met familie. Mijn nichtjes die ontzettend blij waren met hun cadeautjes en mijn neefje die me een wel hele dikke knuffel gaf. Schatjes!
  • Mijn moeder en zusje die een super leuk vest voor me meenemen!
  • Lieve mensen om me heen!
  • Een kennis die mijn voicemail insprak omdat ze ineens aan me moest denken en mij dankbaar was dat ik haar ergens mee geholpen had vorig jaar.
  • Yoga. Niet verwacht dat het iets voor mij was, maar ik vind het echt heel erg fijn!
  • Niet meer actief zijn, maar toch nog uitgenodigd worden voor het vrijwilligers kerstfeest. Het was zo fijn om iedereen weer te zien en spreken.
  • Een super mooi kerstpakket krijgen, met daar bovenop ook nog een extraatje op mijn bankrekening. Echt super tof dat ze dit doen, aangezien ik er maar een half jaar gewerkt heb.
  • Jullie lieve reacties. Elke keer weer word ik daar helemaal blij van.

27 gedachtes over “Sunshine award, een geluksmoment

  1. Dit logje bezorgt met een warm hart, zoveel dingen waar je dankbaar voor bent. Ik heb de award ook gekregen van Riannne. Hem invullen zal voor morgen zijn. Geniet van al het mooie in je hart! Alles wat je mocht ontvangen is je heel hartelijk gegund, ook Enrique! 😉

  2. Wat een heerlijk lijstje weer ……….. dankbaarheid, en blijdschap is als je goed wilt kijken zo makkelijk te vinden, je moet alleen maar je machteloosheid los te laten is mijn ervaring.

    En nu op naar een nieuw jaar met een heleboel nieuwe spannende uitdagingen …….. ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb er zin in.

Helemaal leuk als je een reactie achterlaat!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.