Sunshine blogger award

sunshine-awardYahoooo! Ik ben genomineerd voor de sunshine blogger award en wel door Jeanine en Iris! Heel erg bedankt! Vergeet vooral niet om even een bezoekje aan de blogs van deze dames te brengen! Het blijft altijd erg leuk om zo’n nominatie te ontvangen en ook een hele eer. Het bedenken van de feitjes is altijd wat lastiger helaas, haha. Om nog maar te zwijgen over het nomineren van andere bloggers. Volgens mij heeft een groot deel van mijn volgers de nominatie namelijk al ontvangen. Ik ga mij daarom niet helemaal aan de spelregels houden (foei!) en nomineer bij deze iedereen die dit leest en nog niet genomineerd is!

De spelregels

Natuurlijk horen bij een award ook spelregels, deze zijn als volgt:
1. Show het logo van de Award
2. Uit jouw waardering naar de blogger toe die jou heeft genomineerd
3. Deel 7 feitjes over jezelf
4. Nomineer 15 bloggers die je bewondert en link naar hun site
5. Contacteer de 15 gekozen bloggers en laat ze weten dat ze zijn genomineerd!

Zeven feitjes

  1. Ik ben niet goed in het bedenken van zeven feitjes over mijzelf. Echt, mijn inspiratie is ver te zoeken!
  2. Vriendschappen, ik vind ze soms best lastig. Als ik een tijdje niks hoor van een vriendin of de interesse een tijd lang van één kant komt vind ik dat best moeilijk en heb ik snel het gevoel dat ik iets verkeerd heb gedaan.
  3. Ik heb een hekel aan de kleur rood. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt, maar echt, wat een verschrikkelijke kleur.
  4. Muziek, ik kan niet zonder. Mijn muzieksmaak is zeer uiteenlopend, eigenlijk vind ik bijna alle muziek wel leuk. Alleen klassiek en hardcore-achtig gedoe daar ben ik niet zo van. Anyway, ik houd van muziek en voel me altijd een stuk beter als ik muziek luister.
  5. Studeren en ik gaan niet zo goed samen. Geneeskunde was ooit mijn doel (al had ik liever een dansopleiding gedaan) maar uiteindelijk ben ik van biomedische wetenschappen (bachelor gehaald), via verpleegkunde (propedeuse gehaald) naar maatschappelijk werk en dienstverlening gegaan (propedeuse gehaald) en doe ik nu administratief werk, hopende dat ik ook nog een keer de opleiding tot doktersassistent kan doen. Oef. Totaal niet zoals ik het gepland en gehoopt had.
  6. Ik zou heel erg graag op mezelf willen wonen, maar helaas zit dat er voorlopig nog niet in. Dan nog maar even genieten van de goede zorgen van mijn ouders.
  7. Het zonnetje, daar word ik zo blij van! Sowieso heb ik het altijd koud en zorgt de zon ervoor dat ik het weer heerlijk warm krijg. Bovendien is die warmte fijn voor mijn lichaam. En zeg nu zelf, ziet de wereld er niet een stuk mooier uit als de zon schijnt?!
22 gedachtes over “Sunshine blogger award

  1. Noooo, rood is juist zo’n mooie kleur. hihi. Leuk dat je wat met je award hebt gedaan. En wat een goed idee om gewoon iedereen te nomineren. Helaas was ik niet zo slim om dat te bedenken..haha.

  2. Mooi rood is niet lelijk al ben ik blij dat het ergste nu wel weer uit mijn gezicht is weggetrokken… 😉

    Gefeliciteerd Geluksmeisje met deze nominatie.

    En wat het studiefeitje betreft: op een dag komt het goed en alles wat je geleerd hebt is nooit weg..

  3. Haha blijkbaar wilde ik als kind altijd rode schoenen, iets waar mijn moeder zich gruwelijk aan ergerde omdat er bijna niets bij paste qua kleding. Nu vind ik rood eigenlijk ook maar niets.

  4. Ik vind feitje 7 een goeie voor de sunshine bloggers award! Jammer dat het niet gaat zoals gepland met het volgen van een opleiding. Hopelijk komt er een moment in je leven waarop het wel lukt 🙂

  5. Soms loopt het zo qua studeren. Ik heb mijn studie psychologie niet afgerond. En jaren laten ben ik naast een fulltime baan opeens toch gaan studeren. Opeens wist ik waarvoor ik het deed. Het was een zeer laat moment van inzicht, maar beter laat dan nooit.

  6. Pingback: Zo simpel is dan geluk

  7. Pingback: Sunshine award, een geluksmoment | Zo simpel is dan geluk

Geef een reactie

