Zo simpel is dan geluk #16

Disney On Ice

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Van mijn vriendinnen had ik een kaartje voor het NK Allround schaatsen cadeau gekregen. 27 december gingen we daar heen en het was opnieuw een geweldige ervaring. Dit keer was het helemaal uitverkocht, waardoor het nog specialer was om mee te maken. De dag vloog voorbij en ik heb er van begin tot eind van genoten. Zelfs de lange autorit was weer gezellig en we lagen ’s ochtends vroeg al helemaal dubbel van het lachen. (Dit was mijn eerste Thialf ervaring!)
  • Een super fijn boek lezen. Niets is fijner dan lekker onder een dekentje op de bank te zitten met een goed boek en een lekkere kop thee.
  • Het zonnetje dat buiten schijnt. Alleen al super fijn om daar vanachter het glas naar te kijken.
  • Samen met familie ben ik naar Disney on Ice geweest. Ben je daar niet te oud voor? Nee! Het was geweldig! Ik heb echt ontzettend genoten en volgens mij vond ik het stiekem nog leuker dan mijn kleine neefjes en nichtjes. Niet doorvertellen hoor.
  • De feestdagen doorbrengen met familie en vrienden. Ik heb echt heel erg veel geluk met alle lieve mensen om mij heen.
  • Het lezen van leuke, mooie, bijzonder blogjes. Ik kom er niet altijd aan toe, maar ik vind het zo fijn om te doen. Het liefst ook weer met dat dekentje en die kop thee.
  • Een collega die jou en een andere collega mee uit lunchen neemt op de laatste dag van het jaar. Gezellig!
  • Acoustic Christmas, het kerstconcert van de 3Js. We zaten op rij 1, wat wel erg dichtbij was, maar ik vergat wel alles om mij heen. Wat zijn deze mannen ontzettend goed. De hele avond was genieten en regelmatig kreeg ik kippenvel. December is echter een nummer wat ik in het speciaal even wil noemen. De emotie die er in zit, zo mooi! Echt even luisteren, ook als je niet van hun muziek houdt.
  • ‘Wie is de mol?’ is weer terug op tv. Evenals ‘Everybody Dance Now’. De eerste aflevering van het laatste programma vond ik wel een klein beetje tegenvallen. ‘Wie is de mol?’ daarentegen was meteen weer helemaal geweldig! Het speculeren kan weer beginnen.
  • Op een dag dat je je beroerd voelt lekker onder je dekentje kruipen en de film Frozen kijken. Tijdens Disney On Ice kwam ter sprake dat ik hem nog nooit had gezien en mijn nichtje had hem toevallig thuis, dus kon ik hem mooi lenen. Voor Disneyfilms ben je nooit te oud!
  • Een gezellige nieuwjaarsborrel op het werk. Ik kwam zelfs nog in de nieuwjaarstoespraak voor. Hihi!
  • Een super leuk verjaardagsfeest van familie. Gezellig bij zitten kletsen met de andere kant van hun familie en natuurlijk ook even de dansvloer op geweest. Dansen doet mij echt eventjes niks meer voelen, ook geen pijn, alleen maar geluk.
  • De laatste dag op mijn werk. ’s Ochtends kreeg ik al van de groep dames waarmee ik altijd koffie drink (er zijn niet zoveel vrouwen in het bedrijf, dus drinken we altijd samen koffie) een cadeautje en heel veel lieve woorden. ’s Middags werd ik op mijn afdeling nog even in het zonnetje gezet, met heel veel lieve woorden en nog een kaart waar iedereen wat op geschreven had. Heel erg leuk! (En hoe schattig dat één van mijn collega’s, een jongen van mijn leeftijd, zijn stukje eindigde met ‘kus’.) Daarna nog even zitten kletsen met gebak erbij. Ja, ja, ik ga ze wel missen hoor. Maar ik heb beloofd om af en toe eens langs te wippen!
  • Samen met mijn zestienjarige neefje naar een voetbalwedstrijd van Jong Ajax. Hoe leuk is dat! Dat hij als puber zijnde gewoon gezellig met zijn tien jaar oudere nicht op pad gaat. Heel erg leuk en bijzonder. Bovendien was het ook een erg leuke wedstrijd om te zien.
19 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #16

  1. Frozen nog niet gezien? Het is een van mijn favoriete Disneyfilms, echt geweldig. En natuurlijk was ik samen met mijn dochter ook bij Disney on Ice, echt ook ontzettend van genoten.

  2. Wat een ontzettend leuk lijstje weer… het zit echt in kleine dingen hè.
    De 3JS op de eerste rij? Lijkt mij ook iets te dichtbij, hoewel… 😉
    Hoop dat ik nog naar Bronnen Unplugged kan gaan!
    Ben wel op tijd weer in Holland… 🙂

Geef een reactie

