Zo simpel is dan geluk #13

high tea

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • Kinderen die belletje trekken terwijl jij toevallig achter de deur staat. Die koppies dat ik (in hun ogen natuurlijk veel te snel) de deur opendeed, prachtig!
  • Voetbal kijken met vriendinnen, familie, vrienden van familie… kortom een heleboel gezelligheid.
  • Gezellige verjaardagen!
  • Een dagje naar Volendam met een vriendin en daar heerlijk genieten van het weer en lekker eten.
  • Het concert van de 3Js in Caprera. De mooiste van het jaar! Vooral dit was wel heel erg bijzonder.
  • De meiden van mijn oude twirl team aanmoedigen.
  • Het gevoel krijgen gewaardeerd te worden op je nieuwe werk en letterlijk horen dat je goed bezig bent.
  • Lunchen op een terrasje aan het strand.
  • Een fijn gesprek hebben met een vriendin. We hebben elkaar één keer gezien, maar beide het gevoel al jaren vriendinnen te zijn.
  • Sister Act! Gezellig met familie naar deze leuke musical geweest en ontzettend genoten!
  • Koen Verweij in real life bewonderen.
  • Nichtje dat met je op de foto wilt, het resultaat moet je als achtergrondfoto op je telefoon zetten. Hihi!
  • Mijn neefje en nichtje tussen de middag uit school halen (oppassen) en gezellig een broodje met ze eten. Op school weer afscheid nemen met een dikke kus.
  • Een stukje gaan fietsen wanneer het zonnetje schijnt en vervolgens zeiknat thuiskomen omdat het begon te regenen.
  • Gezellig bijkletsen met mensen die je al een tijd niet hebt gezien.
  • De kat die speelt met een nep muis, heerlijk om te zien.
  • Samen met je nichtje van de waterglijbaan op de camping. Voor even een kind!
  • Bijkletsen met een vriendin onder het genot van een high tea.
  • Knuffelen met mijn baby-vriendje! (En hem eventjes eten geven.)
  • Spontaan met een vriendin samen op pad en vervolgens ook nog een andere vriendin tegenkomen. Gezellig!
  • Genieten van het heerlijke weer. Love it!!
  • Het ‘Ladies of Soul’ concert op tv. Geweldige setlist, geweldige stemmen, genieten dus!
  • Vriendin van je zusje die zegt dat je altijd welkom bent. Samen met hen en nog wat van hun andere vriendinnen gezellig gebarbecued.
13 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #13

  1. Genieten van door de regen fietsen, knap als je dat kunt 🙂 (Ik neem het me altijd voor, maar ik word toch wel chagrijnig om het een of ander… meestal omdat ik geen nat haar wil)

  2. Heerlijk lijstje alleen dat door de regen fietsen snap ik ook niet haha. Ik probeer altijd positief te blijven en niet te gaan mokken maar op de één of andere manier als ik op een schooldag van de kinderen 4x nat ben geregend lukt dat niet hoor.

  3. Dat is een hele lijst! Er zijn veel dingen in het leven waar je gelukkig van kunt worden. Bedankt voor het plaatsen van de video, prachtig hè. En jij hebt het live meegemaakt. Het is mij allemaal te groot, tenminste ik heb ook het idee dat Caprera nogal massaal is. Een vriendin van mij is een keer geweest.
    Wat een eer voor de 3JS hè dat ze zelfs in Amerika opgemerkt zijn… Een prachtige vertaling van Lori is het geworden!
    Bedankt dat je me weer bent gaan volgen 🙂

  4. Ik snap het van die regen helemaal. Ik heb het met hardlopen eens gehad dat ik in een flinke bui terecht kwam. Als je eenmaal nat bent (en het is niet koud) dan is het heerlijk verkoelend.

Geef een reactie

