Zo simpel is dan geluk #29

geluk

Geluk zit hem in de kleine dingen. Vandaar ook de titel van mijn blog, zo simpel is dan geluk. Het zonnetje dat schijnt, een mooi nummer op de radio… Er zijn heel wat kleine dingen waar ik van geniet. Daarom zal ik regelmatig een lijstje plaatsen met de dingen waar ik blij van word.

  • De super heerlijke high tea bij de Yoghurt Barn. Ik heb er echt ontzettend van genoten en de volgende staat inmiddels alweer op de planning. Can’t wait!
  • Een leuk gesprek met mijn mentor. Zij vind dat ik communicatie moet gaan studeren zodat ik trainingen in de zorg kan gaan geven. Dat vind ze echt iets voor mij. Super leuk om zoiets te horen en ook een erg leuk idee. Of het haalbaar is, dat weet ik niet, maar ik ga me er wel in verdiepen.
  • Genieten van de theatertour van de 3Js. Meteen ook even mijn kans gegrepen om de jongste van deze drie mannen drie zoenen te geven voor zijn verjaardag. Hihi!
  • Een gezellige middag met een vriendin. Samen lekker koffie drinken en chocoladetaart eten.
  • In de lunchpauze op het werk naar buiten en lekker van het zonnetje genieten. Zo fijn dat dat weer kan af en toe. Laat de lente maar komen!
  • Een uitgebreide lunch op de opleiding verzorgd door twee jarigen. We zijn heel erg verwend en daarbij was het erg gezellig.
  • Een middagje keihard gewerkt aan  mijn stageopdrachten. Inmiddels heb ik bijna alle opdrachten afgerond, een heerlijk gevoel. Het einde is in zicht.
  • De livestream van het EK twirlen. Zo fijn dat je er op deze manier toch een beetje bij kan zijn. De Nederlandse deelnemers hebben het heel erg goed gedaan en over all was Nederland het beste land. Toppers!
  • Heerlijk uiteten met de hele familie, ter ere van mijn oma haar verjaardag. Een en al gezelligheid. Ik heb me trouwens wel een klein beetje asociaal gedragen omtrent de toetjes. Het was een buffet en ze hadden heel veel verschillende toetjes. Van heel veel van die toetjes heb ik dus een klein stukje geprobeerd. Oeps! Daarna was ik misselijk.
  • Een gesprek over mijn gezondheid dat eindigde met een compliment voor mijn positiviteit. Dat doet me goed!
  • Het laatste schaatsweekend. Super genoten van de Nederlanders die in actie kwamen en het weer erg goed deden. Nu moeten we Sven Kramer weer even een tijdje missen helaas.
  • Genieten van de docu ‘Michael Jackson’s journey from Motown to Off the Wall’. Heel erg mooi om te zien.
  • Leuke blogjes lezen. Elke keer weer zie ik allemaal leuke blogs verschijnen die ik met plezier lees.
  • Een avondje op mijn nichtje passen. Heel veel gezelligheid! Van mijn tante kreeg ik als dank nog een cadeautje. Niet nodig, maar ik ben er zeker blij mee.
  • Wakker worden van de vogeltjes die fluiten.

14 gedachtes over “Zo simpel is dan geluk #29

  1. Mooie dingen weer in je lijst! Prachtig om te zien! Haha, die mentors moet je niet altijd even serieus nemen (grapje), die van mij vond dat ik maar secretaresse moest worden. 😉 Xoxo

  2. asociaal omdat je van ieder toetje een beetje proeft? Helemaal niet hoor!
    Ik heb die docu over Michael Jackson ook nog ergens op de digicorder staan.
    Ik geniet ook van die vogeltjes…als ik ’s morgens van mijn werk naar huis rij… 😉

  3. Wat een enorme verzameling leuke dingen die je in korte tijd hebt ervaren! Die laatste: het is zo “gewoon” en zoiets kleins, maar daar kan ik ook echt heel blij van worden.

Helemaal leuk als je een reactie achterlaat!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.