Memories, een bijzondere trip

DSCF8836‘Je hebt ook nog een blog, je hebt ook nog een blog’ zegt een stemmetje in mijn hoofd al dagen. Ik weet het en toch kan ik de tijd niet vinden om een post te schrijven. Kan ik daarnaast de inspiratie niet vinden om een post te schrijven. En andere blogs lezen, daar kom ik ook amper aan toe. Druk met van alles, de leuke en minder leuke dingen.

Het mooiste wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt was het tripje naar Disneyland Paris. Het was  bijzonder, heel erg bijzonder. Of om in Disney termen de spreken, het was magisch! De eerste avond kregen we een speciale VIP behandeling en een concert van Nick en Simon. (Lees hier meer.) En door de intieme sfeer had ik af en toe stiekem even het gevoel dat ze alleen voor mij optraden. Een avond die ik nooit meer zal vergeten. Bovendien kreeg ik een kus van Mickey Mouse, wat wil je nog meer?!

Ik heb genoten van de gezelligheid tijdens de trip, de bijzondere dingen die we mee maakten, de leuke attracties (Waarbij ik maar al te goed gebruik heb gemaakt van m’n rolstoel. We mochten overal zo in!), de mooie shows, het zingen in de bus, het leren kennen van nieuwe mensen, het zien genieten van andere mensen. Dagen om niet meer te vergeten. De laatste dag en de daaropvolgende dagen ben ik wel goed ziek geweest, maar dat was het meer dan waard!

En nu, dagen later, zit ik weer thuis. Met heel veel mooie herinneringen (waar ik geloof ik een beetje in blijf hangen). Heel veel leuke nieuwe contacten. Verhalen waar ik niet over uitgepraat raak.
Maar zonder al die gezelligheid om me heen. Met van alles aan mijn hoofd. Dit moet ik nog doen, dat moet ik nog doen. Dit moet geregeld, dat moet geregeld. En oh ja, ik moet ook écht even een blog schrijven.

44 gedachtes over “Memories, een bijzondere trip

  1. Dat ,moeten inderdaad hele mooie dagen geweest zijn 🙂 Je schrijft dat je er in blijft hangen ……. waarom ga je dan niet gewoon proberen al die mooie momenten te beschrijven? Of is het meer dromen ……….
    Ach, weet je, wat is daar mis aan? Als het kan moet je het gewoon doen, er is al genoeg rottigheid om ons heen.

  2. Komt door het mooie weer en die fijne tijd, dan zit je in de vakantiemodus en eruit stappen is gewoon moeilijk. geeft niet, straks hebben we weer lange donkere herfstavonden en dan heb je inspiratie genoeg. Bovendien ben je nu gewoon veel te vol van Mickey, logisch 😉

  3. Wat leuk dat je naar Dysney bent geweest en ook nog eens naar Nick en Simon! Mooie herinneringen. 🙂 Ik ga in oktober naar Nick en Simon, maar dan zingen ze wel voor wat meer mensen…

  4. Pingback: Alweer een jaar voorbij | Zo simpel is dan geluk

  5. Pingback: Mijn bucket list | Zo simpel is dan geluk

Geef een reactie

